Wednesday, July 22, 2009

Teruna Pujaan..

Aku mendapat khabar, teman semeroyanan aku telah selamat melahirkan seorang anak teruna bagi menambah koleksi terunanya yang sudah sedia ada... ahaksssss.....

Alhamdulillah semuanya selamat... Jadi aku akan kehilangan seorang teman meroyan sehingga 60 hari.. Owhhh... sungguh lah lama tempoh berpantangmu itu nyahhhh...

Jadi, balik ni aku akan segera memperkemaskan sesuatu yang telah aku janjikan pada ko nyahhhh... Khusus untuk teruna pujaan terbarumu ittew.... :P

Tahniah ely... semoga ko cepat-cepat shat yer bebbbbbb.... :)

5 comments:

CY3.5 said...

kalau jenguk dia, tolong kirimkan salam dari CY3.5 yg kejauhan ini.. :)

ar.nie said...

Intan, kalu pi visit Ely, tolong kem salam kat dier ehh! Dan, jgn lupa snap gambo... :D

p/s : Eh, dier kan dah masuk tenet kat umah tue? Tak "berpantang" kot, dari blogging. Ekekke.

::Umi Sufira:: said...

tahniah buat ealy! aku pun ingat nak wat entry tapi ko dah buat kira wakillah nih...hua hua..mak tak sabar nak meronggeng ke Pasir Gudang lak nih!!:)

Sayang.Ibu said...

CY..Wahhh.. ramai betul yang mengutusku jadik wakil nih... ahaksss

arnie.. tu laaa... hari2 beronggeng kat tenet je laa tu.. jgn sampai bentan udahhhh...haahahahaa

mimi.. mari..mariiii... nak beronggeng gtau yer nyahhhsss

~ As ~ said...

60 hari tu sikit nyah....klau aku mcm x cukup...ahahah
kirim salam kat ely dan baby boy...