Friday, July 10, 2009

Ciuman Kasih...

Sangat suka melihat gambo ini... Sejuk hati rasanya. Kalo anak-anak ibu begini selalu kan bagus.
Si adik skang dah pandai mintak adik kiss bila disuruh. Si kakak pulak dah tau adik pandai kiss, asik laaaa nak mintak di kiss pulak... Kalo adik rajin, adk layannnn, kalo tak, adik wat bodo jek.....hahahaaaaa...:P


Tapi, anak dara dua orang itu juga dah pandai gaduh berebut barang. Sampai bertarik-tarik. Dan si adik memanglah Drama Queen, sebab bila kalah, meraungnya tak hengat. Dia tau bila macam tu nanti, ibu mesti amik balik barang yang kakak amik, bagi kat dia.... hishhhhh....

Sabtu minggu hadapan adik genap setahun... cepat btol masa berlalu. Maknanya minggu depan juga aku leh dapat 1st degree in BF... YEAYYYYYYY....
Semoga niatku untuk menyambung BF journeyku ke peringkat Master dan PHD dipermudahkan olehNya....aminnnnnn..... :)

5 comments:

Nieza Ishak said...

hehehe sama cam perangai suffiya & zulaikha.. kalo time baik asyik nak 'kish kish' jerk .. kalo time gaduh asyik nak sepak adik ...

good luck 4 breastfeeding journeyyyyyyyyyy .... jauh lagi perjalanan huhuhu

~Umi.Sufira~ said...

Nyah, aku kenal blog ko masa tuh ko baru nak naik kerja dari cuti bersalin...sibuk pasal kumpul stok tak silap aku...la ni ainin dah nak setahun kan...how time flies...
wah dah nak capai degree pon;)

mamaDhea said...

sila bayangkan ko naik atas stage amik degree.. ngee..

mamaDhea said...

nak komen lagik.. :D

aku tak tau laa anak2 aku tue.. si kakak manjang buli si adik.. dan skrg ni si adik dah pandai geramm & balas balik.. haih.. pening kepala mak camno nak kasi diorang berdua ni kamcing..

IntanSham said...

hahhaa..nieza... sama jek kan. rasa kita kecik2 dulu pon cenggitu gaknya..;p

mimi..tulah da sethn dahh hubungan kita-kita di arena blogging nih nyahhh..dah nak grad 1st degree dah aku

sha... kata mak aku dolu2..adik bradk asik gadoh, dia nak rebuskan tali pusat kitorang, bg minum..kahkahkahhhhh....