Wednesday, July 29, 2009

Mocha "Tada!" Versi ML...

Kerana terpengaruh dengan ResepiMocha"Tada!"VersiML , maka malam tadi saya telah membuat ini.....
Mocha "Tada!" Versi ML...

Hmmmmm... sedap di tekak... Dan sekarang saya terasa mau menggodak lagi Mocha "Tada!" ML ini.... tetapi saya gigih menghalang diri sendiri.

Kenapa????? Sebab saya dan Caffein kan sudah lama break-off... Saya tidak mau perhubungan kami kembali terjalin hingga susah nak dilepaskan lagi gara-gara keenakan Mocha"Tada!"VersiML ini.... :P

Thans ML for sharing the recipe... Ahakssssssssssss..............

Pssttt.. saya membuat entri ini dengan tergesa-gesa.. jadik tak sempat nak cuba TutorialCY ini.... Maafkan saya.... :)

2 comments:

Ella said...

amboi2...
recipe baru plak..
sib baik aku tak minum cafein2 ni..

jumpa kat sini plak kita..hahah

IntanSham said...

ahaaa... ella.. tulah tengok2 komen kat blog mimilola, macam ku kenal.. rupanya mmg kenal ponnnn...