Wednesday, July 22, 2009

Bergaya...

Yang mana satu lebih bergaya???

1) Memiliki ini....
Wowwwwwwwww....
2) Atau ini...
Wowwwwwwwoooowwwww...


3) Atau pun ini.....
Wowwww jugakkkkkk....


4) Atau mungkin yang ini....
Lebih woowwwwww lagikkkk....

Apakah kaitan antara memiliki handbag-handbag itu dengan pam-pam itu???
Mungkin soalan saya lebih baik begini...
"Yang mana satu lebih menawan qalbu????"

Untuk pencinta BF seperti saya, pastinya 3 dan 4 menjadi idaman. Tetapi kalo dapat yang 1 dan 2 pun wallllaaaaaaaaaaaaaa juga... sungguh tamak-haloba di situ.. :P

Jadi, anda bagaimana??? Yang mana satu lebih menawan qalbu???

Sesungguhnya saya membuat entri ini dengan nafsu yang bergelora... uhuhuhuuuuukkkksss...


11 comments:

::Umi Sufira:: said...

Nyah, takutnya aku baca nafsu yang bergelora tu nyah...kekeke....

Nuroll said...

no 4! no 4! no 4!

Sayang.Ibu said...

mimi...sesekali bernafsu-nafsi nyahhhhh...kekekekeee... nih kes surfing tenet banyak sangat lah nihhh

nuroll...setuju...setujuuuu..;)

mamaDhea said...

since aku dah ada no.3, so, jwpn aku no.1 / no.2 laa nyah.. :P

~ As ~ said...

no 1 dan no 4!!! ambil je kedua2nya...

m-i-o said...

err...err...

semua sekalik nyah! :P

eh yang no 4 tu kan, cam best banget. cuba bayangkan, sambil shopping bleh mengepam gitu :P

Nanak said...

nak yg no 2 tu mmg tak mampu..yg 3 & 4 tu mebe la..hehee...
tapi bkn skng la..

Sayang.Ibu said...

sha..mak satu pon lom ada nih...*kembangkempes idung*

as..huhuuu... x mampu nyahhhh...:P

mio..sungguh ke yg no 4 tu blh mcm tu??? wahahhaa..

nanak... xpe..planning dari awal...;)

suhaila said...

intan
bukan ke yang no 1 dah ada???
ceh...tak puas lagi l nie...
he he he

kalau intan tak suka yang no 1 yang intan pya...kasi aje kat kak su....

Sayang.Ibu said...

hishhh kak sue.. sshhhhhhh....;p

Mummy Dasy said...

untuk yg x BF ni harus plihan kalbu No.2