Tuesday, July 7, 2009

Susulan...

Susulan dari EntriYangIni, aku dilanda penyakit baru pulakkkk....aduyaiiii....

Malam tadi dah mula sakit tekak, macam ada kulit durian dalam tekak. Nak telan liur pun susah. Tido malamku tak lena, sebab asik bangun minum air dan ke toilet. Dan pagi nih, kepala sudah mula weng. Badan pun rasa sengal-sengal. Nak flu lagikah??? :(

Kelas sangat penuh hari ni sebab ramai cikgu takde, jadi masa free kena relief pulak. Tadi pun sempat ngepam pukul 11am. Setelah B engorged macam hape. Semalam makan bendi, jadi hari ni haruslah lumayan hasilnya. Nasib baik...

Eh aku memang nak baring jek nih. Hubby ajak p klinik, ohhhh tidakkkkk... kalo aku ke klinik, gerenti dapat MC. Masalahnya esok memang tak boleh nak MC. Pemantauan PEKA hari esok. Pastu murid-murid aku ada bengkel Sains, yang wajiblah aku handle. Cikgu-cikgu pulak ramai yang tak ada esok. Huhuhuuuuu... memang tak boleh cuti beb, walopun hatiku meronta-ronta mau berehat saja esok.

Nasib baiklah bahan-bahan yang nak dipantau aku dah siapkan awal-awal. Kalo tak gerenti tak larat nak settlekan.

Mungkin badan aku penat sangat, seminggu keje takde rest. Pastu ditambah pula dengan kesakitan B ku. Waaaaa.... ku sangat unstable sekarang ini.... :(

Ehhhh... tiba-tiba aku teringat... mimpi ngeri di bulan November 2007. Aina nak masuk setahun. Aku dilanda demam yang hebat, tak baik-baik.... Rupanya... owhhhhhh... sudah ada hidupan yang menempel di uterusku. Ainin akan genap setahun minggu hadapan.
Kenapa aku membuat spekulasi ngeri iniiii???????????? Owhhhhh.... tidakkkkkk..... Tak mungkin itu berlaku, kerana aku telah memasang jerangkap samar membuatkan uang terbang melayang okehhhhh.. Kalo lah ada juga embrio yang menempel, akan ku tembak Gynae aku itu.... Hishhhh... ngeri..ngeriiii... Tak mungkin laaa... Spekulasi Bodoh jek nih... Kalian jangan terpengaruh yer... :P

No comments: