Monday, June 22, 2009

L.A.P.A.R

Pagi tadi, on the way ke sekolah, aku hantam setengah bungkus Butterscotch. Then masa rehat kul 10, x lapo sangat.. so aku makan yong tau fu saja. Biasa kul 10 aku mesti makan nasik or something yang berat. Kul 1 perut aku dah mendidih, kalaparan. Balik umah sambil-sambil pumping dan BF Ainin, aku makan oats. Tapi nampaknya perut aku tidak layan sama itu oats. Dia mau nasik jugak. Jadi, aku menaip sambil tahan lapo. Pasni aku nak cepat-cepat masak. Kenapa aku meleleh air liur mengenangkan asam pedas ikan parang letak bendi dan juga tempe goreng??? Terbau-bau harum bawang goreng yang ditabur atas asam pedas yang pekat itu... Oh tidak lupa telur dadar yang digoreng panas-panas.

Ahhhhh... aku gilors lapo nihhhh!!!!!!!!!!

9 comments:

i.heart.health.beauty.happiness said...

nak sket

i.heart.health.beauty.happiness said...

nak sket

i.heart.health.beauty.happiness said...

nak sket

JaNnAh said...

arrr... sedapnyee...

Unknown said...

huhuhu ramai jugak yang lapar di petang2 hari ni ek. hehehe.

Nanak said...

i pun lapar juga..brekpes tadi hnya mihun sup..huhu.

IntanSham said...

Mama hafiy... nanti ku bagi sikit yer...:P

umi nawfal.. mmg sedap..ahahhaaa...

zety..kita berkongsi kelaparan yang sama kah? hehehee

nanak.. jom p makannnn

Crazee Choc's said...

ye la.. terlebey sudah. saya skrg mkn malam juga.... antara pukul 8 hingga 9. selalunya pukul 8.15 hingga 8.30

IntanSham said...

ok lagik tu marisa, dari nak kat kul 10...;p