Wednesday, June 17, 2009

Apa Nihhh????


Kalian tau tak... Apa nihhhh??????? :P



18 comments:

~ ZuRa ~ said...

hahahahha..cam nak guling2 rasanya..ekekeke..patutla..sssshhhh...demdiam..

Sp|dEy said...
This comment has been removed by the author.
Sp|dEy said...
This comment has been removed by the author.
Sp|dEy said...

amenda tu???x tau pn...hik...hik...srh aina tnya cik odah....ibu si aina ni br tau menda ni ke???kesian tol....org dh berzaman tau...adeiii....

Sayang.Ibu said...

to spidey & zura... mak da lama tau nyahhhhh...nk tengok ada x org lain yg tau...;p
sssyyyyyyyyyyyyy

Nanak said...

wat tis?

mamaDhea said...

mende tu intan? aku ngaku aku tak tau.. ekekeke

Ealyie said...

ah ko!!!!!!!!!!!!!!!!!
tem*pe kan..kan..kan.. ;p
meh aku nak claim hadiah besauuuuu dari ko!

Sayang.Ibu said...

nanakk..kompem x pernah tengok yer

sha..ko x tau ke nyahhh..

ely..hahahaaaa..kompem laa ko tau nyah psl aku rs kt paso pasir gudang je ada jual tempe mcm ni

rizza said...

aku tak pernah tgk dalam rupa tu....
sedap nye tempe...

~ As ~ said...

tempe??? cuba letak gmbar yg clear.. nak tengok

Mama Adib said...

tempe???

wah sik baik ku tak teka lipstick special tadi hu hu hu

Sayang.Ibu said...

kak rizza.. mmg sedap... goreng dan mkn begitu sajer..

as..nnt ku letak yerrrr

MA..ah ko..takkan listip dlm daun pisang nyahhh

Nanak said...

wah..tolong focus...

NeroEcha said...

Tempe? bungkus gitu beli kat mana ekk?

Sayang.Ibu said...

ahahhaa nanti nanak, bila ku nak masak lagik, ku hambik gambo tempe tu ekkkk....

echa.. tempe tu beli kat paso kat pasir gudang nihhh.. :)

Mummy Dasy said...

la ye ke tempe...
awal2 td tgk cam lipstick hehehe poyo betul aku ni

Sayang.Ibu said...

mummydasy terpengaruh ngan entri2 sebelum ini..ahahhaha