Monday, August 17, 2009

Warded!!!

Kawan-kawan...

MamaEalyie telah ditahan di Hospital Sultanah Aminah sejak semalam, susulan dari sakit matanya. Rupanya sakit matanya bukanlah sakit mata biasa. Hari Sabtu lepas, dia mengadu pada aku yang kornea matanya mengeluarkan nanah. Setelah pergi ke klinik lagi semalam, dia dirujuk ke HSA. Menurut doktor, mata ely kena infection mungkin akibat penggunaan contact lens.
Sangat kasihan kawanku yang seorang ini. Dah laa tengah dalam pantang, diuji dengan ujian sebegini. Dia terpaksa berjauhan dengan baby Faris, dan itu amat menyeksakan okehhh... dengan susu yang melimpah-ruah. Sekarang nih dia mengadu tak cukup botol nak simpan susu-susunya yang dipam. Ely kata mata sebelah kanannya itu pun kabur, tak nampak sangat...huhuhuuuu.....
Bersama-samalah kita mendoakan agar tak ada apa-apa yang buruk berlaku kepada ely dan semoga dia cepat-cepat sembuh, ya kawan-kawan.................


3 comments:

Mama Adib said...

aku bercakap ngan elly dari huhu seram sejuk mendengarnya...

semoga dia cepat sembuh

Sayang.Ibu said...

MA..sangat kasihan kan dia... ku lom sempat lagi nak melawat dia nih

puterikiut said...

siannya kat elly.. semoga takde apa2 yg serius n cepat sembuh.. thanks intan sbb sharekan kat sini.. kami yg jauh nie cuma boleh mendoakan yang terbaik..