Monday, August 3, 2009

Hasil...

Dah lama aku tak mengupdate perihal perkebunan aku di halaman asmaraku. Bukan kebun virtual yer... :P Walopun aku sakan berkebun dalam Barn Buddy, tapi kebun sebenar masih gigih kuusahakan jua. Nampaknya kebun aku jugak telah mengeluarkan hasil... Pokok bendi memang banyak betul berbuah. Tak lama lagi boleh lah di'harvest'. Makan bendi sajalah aku sampai muntah... :P

Pokok bendi yang sakan berbuah...


Close-up sket...


Close-up lagi...



Juga ada pokok ulam raja yang subur membesar...


Pekebun yang turut sama menggembleng tenaga... :P


p/s... Aku ambik cuti hari ni. Aina demam.. dah seminggu dia tak sihat, berak-berak. Semalam demam semula. Malam tadi suhu naik sampai 40. Kesian dia... Dah bawak jumpa Dr. Dr kata kalo berterusan sampai 3-4 hari kena refer hospital. Huhuhuuuu... cepat-cepatlah sembuh hendaknya...

No comments: