Tuesday, August 11, 2009

Dapat Beg D.I.Y...

Hari ini aku dapat satu beg D.I.Y yang shanteqs sangat. Walopun pembikin beg itu telah meletakkan trademark senget-benget pada segala hasil D.I.Y nya, namun bila aku belek-belek, ok jerrr... tak de pun senget-benget seperti yang digambarkan... :D
Inilah diaaaa................ Beg D.I.Y pertama aku, yang bukan aku bikin.... :P


Ini merupakan hadiah dari CikFid di atas kejayaan aku menjadi salah seorang dari Top Commenters di blognya bulan lepas. Terima kasih banyak-banyak CikFid. Kalau pun takde hadiah darinya, aku tetap setia mengomen sebab aku suka sangat baca blognya itu.

Beg nih aku cadang nak buat isi baju-baju dan diapers Aina-Ainin kalo p jalan-jalan.... Yeayyy!!!

Thank you again CikFid!!! I lap u.... :D


4 comments:

Fid said...

ko tak malu ke nyah????senget weiii!
tp nnt aku pandai sikit aku bagi yg lebih bagus kahkah

Sayang.Ibu said...

tak..aku tak malu pun,bukan ada orang nak belek pun...
err.. ko nak BAGI lagi?? wahwahawahhh... best best... buat kan aku ada kocek sket belah dalam tu boleh?? kahkahkahhhh... order laaa pulakkkk... ;p

::Umi Sufira:: said...

Ini tak achi!! Dah aku takleh nak bukak pon blog Kak Fid tuh camne nak komen...tsk tsk tsk...Kak Fid!!!nak jugak beg!!!!

Fid said...

cikgu intan
harharhar
Insya ALlah
ko doa aku dimurahkan rezeki....

ahdil mimi manja...
la ni pu masih x leh ekses kah ahkak punya blog???keharuan sungguh..moh la pakai celcom BB kahkahkah