Friday, August 28, 2009

I Curse You Tepung Cap Sauh!!!!

Aku bengkek btolll.. Berkobar-kobar nak buat karipap ini hari. Sekali bila aku amik tepung, dah ada kumbang okehhhhh.... Aiyyoooo... tepung tu baru dua hari aku bukak, takkan dah berkumbang??? Dah menambah keje aku pulak nak membuang kumbang-kumbang durjana nih.. dah laaa umah mak takde pengayak tepung... yelah... kes jarang-jarang buat kuih laaa haku nihhh. Geram btollahhhh... Lepas nih kena carik pengayak tepung satu.

Sabo jek laaaaaa... ni lah dugaan orang berpuasa... huhuhuuuu.. tarik napas, lepas.. tarik napas, lepas............


2 comments:

isz_3707 said...

cap itukah yg salah? hahaha

aku kalau beli tepung sebungkus tak pernah habis pakai, kompom buang sebab dah berkulat or berkumbang. aku xtau nak buat apa dengan tepung, boley?.

Sayang.Ibu said...

hahahaaa... part tu mau aku reveal kah??? Ko tau aku dulu pernah keja kat MFM tawwwwww..... :P