Friday, August 28, 2009

Jamu Mata Lagi...

Mari jamu mata lagi...

Hasil bersilat di dapo ini hari...

Sup Ikan Parang favourite Mr Hubby...




Daging Goreng Kunyit, Brokoli Celur...
Lawan Kedua-duanya ialah Air Asam Power...



Juga Home-made Karipap Kentang + Ikan Bilis...
Tak cun.. hahahaa.. tapi puas ati sebab penuh inti.. :P


Sesungguhnya memasak ini hari sangat mencabar, dengan kes tepung yang hampeh, dan si Ainin yang buat perangai melalak sepanjang haku masak... hadoiiii... sungguh stress mak. Hampir kensel nak buat karipap, tapi sebab teringin beno... ku gagahkan jua... isk iskkk...

9 comments:

Byzura MJ said...

oo ikan patang pun sedap eik dibuat sup...nak try la

Sayang.Ibu said...

sedap sangat byzura... :)

MN said...

tang karipap tu, i have to give you 2 thumbs up!!! HEBAT nyah...

isz_3707 said...

aku fail buat sup ikan. cuba ko taruk resepi, aku bley tiru. aku suka tp bila masak sendiri..ya amponnnnnn..xsedap nak mampos!

Nanak said...

semalam gi bazaar ramadhan, beli karipap rm1-2biji..dahlah kecik..nasib baik mengidam..huhu..beli sajalah..

Fid said...

amboi kamu!!!!!!
dahsyat noh!

aku komen sekali kat sini ya
bab kumbang dlm tepung cap sauh mu
dah ko ada banyak 'bunga' maka kumbang pun bertandang la kahkahakh

Sayang.Ibu said...

MN.. thank u..thank u.. gigih mak tawww ... :)

iszan...nanti aku buat spesel utk ko ekkk

nanak....oo mengidam ye... kalo dekat, ai dah hantar sepiring... btw.. congrats babe...

fid...kahkahkahhh...masalahnya apsal kumbang tu p parking dalam tepung mak...buat mak hangin je..hahahahhaaa

Fid said...

nak anak ngorat mak
kahkahkahkah
sah2 nak tackle ibu dulu la nyah oiiii
kahkahkah
tapi ibu marah kira rejected laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kahkahkahkah
entah2 tu putera kayangan..kahkahkahakh

Sayang.Ibu said...

putera kayangan??? kahkahkahhhh... adoiiii rugi laa anak aku kalo itu putera kayangan, sbb haku dah hambatttt sekor2.. gerenti x berani datang lagik... kahkahkahhhhhh