Monday, May 10, 2010

My First Giveaway....

Tiba-tiba terasa nak bagi giveaway suka-suki pulak sempena besday saya yang hampir tiba. Tak pernah tuan punya blog nih bagi giveaway sepanjang berkecimpung dalam arena blogging nih.. wahahahaa.. ayat tak bley blahhhh... :P

Hadiah dah terbayang dalam kepala, tapi akan diberitahu nanti bila dah ada pemenang. Hadiah sempoi ajer.. tapi penuh kasih-sayang gittew..muahahahaaa........... Sebagai tanda kenangan dari saya, ikhlas dari hati..

Syarat-syarat penyertaan??? Owhhh.. satu je syarat nya, mestilah warganegara Malaysia. Kalo warganegara Malaysia yang menetap nun jauh di perantauan pun boleh, tapi hadiah hanya akan dipos bila anda balik Malaysia.. aci tak?? Aci laaa kan, daripada mak bagi syarat hanya warganegara Malaysia yang menetap di tanahair je?... kuikuikuiiiii... :)

Lain-lain syarat tak de.. tak kesah ler korang follower ke, tak follower ke, silent reader ke hape.. janji rockkkkkkkk!!! Eh??? :P

Maka dengan ini saya mengumumkan soalannya,

*

*

*

*


*


*

*
Pada tahun berapakah manusia menemui planet Zuhal?


Ha... jawab... jawabbbbb... Tau ke tak???? Kahkahkahhhhhh... :))

Ok saya tipu, tu bukan soalannya.. Soalan sebenar adalah senang giler...


Apakah perkara terbaik yang akan berlaku dalam hidup saya tidak lama lagi?



Ya... itu adalah soalan sebenar. Senang je sebenarnya. Tapi yang pasti jawapannya bukanlah Hari Lahir saya ye... Harap maklum!!!

Siapa yang dapat menjawab dengan CEPAT DAN TEPAT akan dipilih sebagai pemenang.

*** Oppsssss... terlupa nak cakap tarikh tutup penyertaan.. Tarikh tutup penyertaan adalah hari ini jugak jam 5 pm... :D


Sekian, terima kasih... :)


16 comments:

sisdee said...

heheheh..

mak nk try gak wlupun tau mgkin salah :p

adakah suami mu akan kembali ke persada pasir gudang tercinta :p

hahahahh..tak kose klu salah..penat tau pkr hahahha gilo ko sisdee :p

mirah said...

err adakah sebab nak grad bf ainin selama 2 thn itu?

hihi..

azrinna said...

grand ainin bf

puterikiut said...

nak teka jugak..sbb encik hubby nak balik yer..

Nieza Ishak said...

Nyahhhhh ...

bagi 3jawapan aci??
bak kata suffiya " pat pat siku lepat .. sapa betul dia dapat ??" hahahahaha

1- 2 tahun bf ainin ..
2- ko nak pi bercuti kat bali kan ..
3- dah kalo ko pi bercuti kat bali .. sure nak balik balik adik sorang lagik utk ainin + aina ..


cepatttttttt cepattttttttt .. mana satu betul ... hahahaha

ina said...

mak nak jawab gak nyah...
1) hang grad bf ainin 2 years
2) suami hang dah nak balik..pas 2...leh la..hang tuntut janji yang tut..tut...psttt..rahsia antara kita kan...
3) g jalan2 bali..huhu

Min Aina Ila Aina said...

Disebabkan soalan tu, perkara TERbaik, maka saya rasa jawapannya satu je, walaupun saya rasa mcm lebih dari satu.

Jawapan saya 'Sayangibu berjaya menyempurnakan penyusuan Ainin selama 2 tahun'

Kenapa jawapan saya skema dan panjang gitu? Haha, sebab masa sekolah dulu cikgu kata kalau jawab separuh saja tanpa ayat depan tu tak dapat markah penuh.Inikan blog cikgu? hihi.

TopsyTurvyMum said...

takper..mak balik, mak collect hadiah kat umah ko ye nyahh...tak yah susah2 nak pos..hahaha! *konfiden tak hengatt*

Jawapan mak..

En Suami akan terus menetap bersama2 cikgu intan..tak keje jauh2 dahh!!

CikChelsea said...

mcm dh ada pemenang je kat atas2 tu...heheheee

saya jawab: jawapan adalah di atas (entah yg mn 1 kah3)

cikidong said...

hari buru!!! ehh silap hari guru!!! hihihihi

Sayang.Ibu said...

macam2 jwpn ado nih... mak akan reveal jwpn sebenar besok.. ahahahhaaaaa...

..nOj.. said...

dh byk org jawab ni. maka tidak pantas lagi. saya teka adelah kerana nk genap 2 taun BF budak kecit itu. betul dh ni rasenye. meh adiah

~: UmmiNor:~ said...

adakah sebab lelaki macho semalaya itu akan pulang ke daratan? ahaks...

cikgu su said...

meh nak Cuba
adiah akk blh collect sendiri
hik hik hik

tak lama lagi cikgu intan Akan
1: naik kapal terbang utk pertama Kali
kan kan kan
2: nak g pulau puket buat pertama Kali ngn en. samex
kan kan kan eh...ngn satu lagi family blogger yg ddk Kulai....lupa la....

3: selamat hari guru intan....

pssst away la ni x jawab sms? Ada prob ngn hp ape?

Salam hari ibu Dari Kak su...

Sayang.Ibu said...

Dgn ini diumumkan kuiz give-away telah ditutup. Terima kasih kerana menyertai. Saya sudah dapat pemenang. Jwpn dan nama pemenang akan diumumkan esok... TQ.. :)

P/s.. kak su, sms mana? pasal pi ariani tu ke? kan dah jawab?

lailasani said...

adeihh..
mak tertinggal ketapi lagi..
semlm bz banget kat ofis taksempat terjah.. huhuh