Monday, April 12, 2010

Red Is Sexy???

Kak Red is sexy... What do u think??? What do I think??? Okeh... Cuba tengok nihhhh....

*


*




*




*





*




*



So now what do u think??? :P

Yer... Another new gadget for me. Hadiah untuk diri sendiri sempena... Errr.. sempena apa yer?? Ntah.. tak de apa-apa pun. Oh oh... lupa,sempena birthday saya bulan depan,boley??? hahahahaa... Tapi kan memang lately asik menggediks nak beli netbook nih. Tujuan beli netbook adalah untuk berblogging di mana jua, hatta di kopitiam sekalipun untuk kemudahan mengangkut gadget, eh sebenarnya kan, saya pun tak tau apa tujuan. Giler ahhh aku nihhhh kannnn... ngeeee... :P
Eh cop..cop... saya rasa saya tau, tujuannya adalah supaya lepas nih takde lah sape-sape boleh kata saya menyalahgunakan harta kerajaan kankankannnn??? Wakakakkaaaaaa.... Sensitip woooo isu penggunaan harta benda kerajaan nihhhh!!! Kat sekolah pun hangat hokehhh isu nih. Okey, from now on I can do whatever I want by using my own property... Aci x??? :P

Apapun, separuh mata saya sudah boleh tertutup ketika tidur. Tido lena btol masih belum lagi, sebab ada wishlist lain yang belum dapat.. kahkahkahhhhh... :P

Malam ini yang pastinya saya tido bertemankan ini...................


Dan kotak ini di tepi katil....


Sekian, terima kasih... :D

10 comments:

Sally said...

memang sexy nyah..tergoda mak..ekkeke..

DNNA said...

very the sexy mexy hokehhh ..
mek, gelak aku bab guna harta gomen tu ... keh keh keh ...
;P

Fid said...

laki aku beli sebiji netbook MERAH
konon utk anak tapi bapa yg lebih!!!!

Sayang.Ibu said...

Sally... mak tak berniat nak menggoda, nyahhh... muahahhahaaaa

DIAN... awat ko gelak??? ko pun ada dengar2 isu panasss ini kat opis kah??? wakakakaaaaaa

Fid said...

ehhh komen aku tak reply pun
apsal?

Sayang.Ibu said...

wakakakaaa.... sori nyah, td masa reply, komen ko x kuor punnn... :P

wehhh laki ko beli sama ngan aku ekkk... aku nih masih jakun nyahhh ngan laptop kecik nih. Anak aku pun sibuk ngendeng2 laptop aku nihhh... :P

Fid said...

anda di tag
http://yuitsumuni.com/2010/04/12/tag-by-zety-kepada-saya/

Sayang.Ibu said...

Baik Cik Fid... :D

sisdee said...

sensitap tu harta kerajaan..hahahahaahhh

netbook tu cute jek kan...

kira ni teman tido jelah ek smentara other half away kan..kan...hahahhhhaah

Sayang.Ibu said...

hahahaaa... sebenarnya teman tdo bg menghubungkan my other half, psl kalo smpt berchatting ngan dia b4 sleep...;)