Thursday, April 29, 2010

Jemput Makan...

Petang ni hujan, bila hujan, sejuk, bila sejuk, perut lapo, bila perut lapo, hati cepat emo kena makan.... See, berkait-kait kan? :P


Jemput makan kawan-kawan....



Sekali lagi, bersiaran dari dapo Makcik Hajah Saudah... :D



7 comments:

sisdee said...

eh pasir gudang ujan ek..pdn le bunyi geladang geldung petir guruh tp tak tau mana ujan :(

sini gak bahang :(

sodapnya...huhuhuhu..

TopsyTurvyMum said...

kelas Nyahh...set noritake ke royal albert??

auwww..antara harta pusaka hajjah saudah!!

errr...custard apakah ittew?

knv said...

oh lompat tikamkan itu? yummynya gula melaka!

Sayang.Ibu said...

sisdee.. pasir gudang minggu nih, asal ptg je ujan, asal ujan je ptg... mmg heaven blk skolah membuta, bila ptg ada benda nak makan... wakakakaaa

TTM.. uhuk uhukkkk... set vantage je nyahhh... antara harta pusaka mak cik hajah yg bakal diwarisi oleh anak perempuan sulungnya... muahhahaaaa... pasal xde view yg menawan kat cni, maka mak terpaksa alihkan pandangan dgn menggunakan set yg cun.. kahkahkahhhh..
BTW yg dlm cwn tu air teh, yg dlm mangkuk tu kitorang panggil sum sum.. buat pakai tepung beras, lawan ngan air gula melaka.. mau resepikah? sedap makan sejuk-sejuk... :P

kak non panggil lompat tikam ke? kite panggil sum sum.. :)

CikChelsea said...

lompat tikam dan sum2 benda yg sama...adehh dh lama tak mkn.

nak sket ahkak (tetiba rindu masakan emak tssskkkk)

azrinna said...

Yup! lompt tikam n bubur sum-sum benda yg sama. tpi lapisan bawh kuih lompat tikam mcm kuih tako kan?

Sayang.Ibu said...

CC... meh sini akk suapkan..hakhakhakkk

azrinna.. x pasti ler, sbb biasa panggil sumsum jer..heheheee