Saturday, April 24, 2010

The Back Up Plan

Apa-apapun kena ada back-up plan. Tak boleh plan A, guna plan B... setuju?

Tapi nih bukan pasal plan yang saya buat. Takde kena mengena pun. Tapi tentang ini....

*

*
*

*

*
*

*


*

*

The Back-Up Plan

Tentang JLo yang asik break-up ngan boipren-boipren dia, sampai dia rasa dia memang susah nak jumpa cinta sejati. Tiba-tiba dia rasa dia perlu ada anak, then dia pun pergilah hospital untuk dapatkan sperm-donor bagi membolehkan dia pregnant. Secara kebetulan pulak dia jumpa boipren baru yang seriously buat dia jatuh cinta dan nak settled down. Tapi masa tu, dia confirmed pregnant!.. So the story start there... Lawak gak citer nih. Sesuai laa untuk bersantai mengembalikan mood yang tunggang-langgang semalam. Selalu tengok JLo dengan body yang drop-dead gojes, tapi dalam citer nih dapat tengok JLo pregnant... Takde laa rasa jeles tengok montot tonggek dia tu.... muakakakaaa... Keji!!!!!!


Evil Angel


Baru tengok malam tadi. Dah ler tengah stress, tambah stress mak tawww... Dah tau stress, gatal tengok horror movie kejadah???????? Hahahhaaaa.... Best gak laa citer nih. Tengtang roh orang mati yang melompat ke satu demi satu badan orang yang dah mati. Giler seram dan kejam lah citer nihhhh...


Tony - London Serial Killer


Citer nih takyah tengok pun takpe lah u olls... Walopun kisah thriller, tapi lembab nak mati. ditambah pula hero yang tak hensem Kalo serial killer hensem best sikit... wakakkaaa...... 3 kali tengok baru abih keseluruhan citer... So takyah tengok lah yer... :P

Yer, movies lagi. Saya kira hujung minggu orang ramai bersantai. Jadi kalo nak update pun, lebih baik yang santai-santai sahaja. Baiklah... mungkin hujung minggu adalah masa yang paling sesuai untuk saya buat review tentang movies yang saya tengok sepanjang minggu, terlanjur memang tengah kemaruk layan DVD nihhhh... :D

Okeh kalian selamat berujung minggu........ Esok kalo saya rajin bangun awal saya nak pi Jom kepoh kepoh Heboh Heboh.. :D



2 comments:

Ella said...

mcm best je citer Jlo tu.
lama aku tak pegi Todays borong DVD.

nti aku balik bulan 5 nk g borong ah. haha

IntanSham said...

aku suka borong kt kip mart, psl mamat tu pun da kenal muka aku.. jadik kalo beli kat dia mmg kompem gambo clear.. hehehee