Sunday, April 11, 2010

Keranamu Kak Non...

Keranamu Kak Non, beria saya zassss ke kedai DVD harem yang berhampiran untuk mendapatkan cerita ini.....



Bersama-sama cerita itu juga saya rembat sekali cerita...
  • Spread (Ada Ashton Kutcher)
  • Valentine's Day
Daybreakers saya belum tengok lagik, tapi beria tengok Spread petang tadi sebab ada mamat kiut tu. Tapi sumpahhhh tak payah beli aahhhh Spread nihhhh. Giler 18SX terlampau cerita dia. Saya tak tengok habis pun pasal geli lah wehhhh.. dah macam tengok blue filem jerrr.. Memang takde potong langsung. Kejadahhh si Ashton tu berlakon cerita macam tu??!!! Saya ingat nak pi pulang laa citer nih, pasal mamat kedai CD tu bangang btol tipu saya, suara citer tu belum clear btol ponnnn... slalu kalo saya beli ngan Cina tu takde pun dia jual yang tak clear lagik, tapi tadi Cina tu takde pulak. Ni citer Valentine's Day tu pun tak tau ler dah hokeh ke tak. Kalo tak ok, memang nak kena maki laa mamat tuuuu... :(

Okeh, jap lagi kalo lom ngantuk saya nak layan Daybreakers pulak. Tapi saya kena siapkan tanda kertas ujian anak murid saya, ada satu kelas lagik lom siap bertanda.

Eh Kak Non, The Descent 1 takde jual lagi dah laaaaaa.... huhuhuuuuu



3 comments:

knv said...

deknon, tip sebelum beli apa2 dvd tu. pegi http://www.imdb.com/ untuk check rating cerita tu.

kalau 5.5 above boleh la pi beli. kalau below, don't even bother. gitulah kekdahnya untuk tak buang masa tengok citer buang karen hahahahha!!

oh takdak dah descent I? belasah ajelah weh tengok ajelah descent II tu hahahha.. kalau rajin boleh donlod je kat internet.

hahah! memang Survival of Living dead tu ala2 zombie kampung pisang kan? tak kelas langsung hahahaha!

untuk romantik komedi, dah tgk Valentine's Day? not too bad.

knv said...

lagi satu cerita

1. The Crazies
2. Drag Me To Hell
3. She's Out of My League

best la jugak.

err.. jangan bagitau laki hang akak dok recommend cerita2 ni yea. tak pasal aku kena pelangkung kang kahkahkahkah!

jangan bazir duit. pegi aje donlod semua hahahah!

IntanSham said...

wokeh kakak.. tengkiu for the info. Pergghh kak non nih, dah menambah list citer. Saya kena khatamkan movies yg ada nih dulu baru mengaruk kat apek DVD tu.. hahahaaa