Monday, December 21, 2009

Back For Good...

Ahahhh.. tajuk tak bleh blahhhh.... :P

Sebenarnya saya nak beritau, saya nak balik ke kampung hubby sekejap lagi. Nak melawat mak mertua saya yang tinggal seorang sekarang. Semalam dia baru call saya, beritahu dia dah balik dari Perak. Hampir dua minggu dia kat sana. Saya rasa tak sedap hati pulak kalo tak pergi melawat dia. Mentang-mentang suami saya tak ada, takkan saya langsung tak nak menjenguk dia kannnn???

Jadi sebentar nanti, saya akan pergi lunch dengan anak-anak kat Mc Donalds lagi lepas tu terus balik ke Pontian. Saya berdoa Ainin tak mengamuk duduk dalam car seat lama-lama. Belum pernah lagi drive jauh-jauh bersendirian dengan anak-anak sahaja. Hopefully they will be good.

Saya tak akan lama di kampung.. maybe sampai lusa sahaja. Sebab adik bongsu saya nak balik ke Pasir Gudang sempena cuti Krismas. Ada few things nak uruskan dengan dia, so kena balik jugaklah. Nanti saya nak pujuk-pujuk mak mertua saya supaya ikut saya balik. Sebenarnya... walaupun rasa keras kejung duduk dengan mak mertua, saya tetap tak sampai hati nak biar dia duduk sorang-sorang kat kampung tu. Dia dah laa selalu pitam-pitam sebab darah tingginya... Dia pulak tak pernah lagi tinggal sorang-sorang, so macam kesiannn sangat... Babe.. loneliness will kill you... Agree??? Lagi pulak orang tua, kan suka pikir macam-macam. Harap-harap mak mertua saya nak ikut saya balik lah. Saya memang bukan menantu yang baikkk sangatttt.. tetapi saya tetap tak mau jadik menantu yang hantu... get what i mean??? *wink*

Ok kalian, walopun I'm not around, saya telah membuat scheduled entri untuk tatapan kalian di masa kebosanan.. hehehheee... tak nak lah meninggalkan blog sunyi sepi pulak macam lama sangat nak blahhhh... :P


5 comments:

Ella said...

drive safely babe..
dgn anak2 ko tu..
make sure si kecik duk dlm car seat properly..

kalau ko ikut jalan lama hati2..

Norita Shaklee said...

Baca doa selalu dik!

LiAnA said...

selamat pegi dan kembali :D

m-i-o said...

hmmm. pinjamkan daku aura menantu mithali ittew buleh? :P

have a safe journey, babe!

IntanSham said...

ella.. aku lalu highway, cepat sket.. kalo lalu jln lama mcm lambat jer sampai aku rasa. thanks babe, mak dah slmt pergi & blk nihhh..;)

kak N.. semestinya.. thanks for reminding..

liana..thank u

mio... aku bagi trus lah x yah pinjam2..mak ada spare byk nih.. ahahahaa..tq babe