Tuesday, December 1, 2009

Mana Mau Pigi Daaa????

Hmmm... apa aktiviti ini hari???

- Ngadap lappy sepanjang hari???

- Menonton DVD???????

ATAU....

- Merambu ke Jusco lagi?????????

Saya sudah melakukan pemantauan secara besar-besaran di Jusco Tebrau City dan juga Jusco Permas Jaya. Semuanya adalah untuk mencari kasut Scholl idaman.. tapi dua-dua tempat tak ada saiz 6... apakahhhhhhhhh???????????????

Dalam kepala hotak, terasa nak p Jusco Bukit Indah pulak. Berbaloi-baloikah kalo ke sana? Sebab agak jauh jugak. Hubby cakap semalam, kalo suka sangat, booking jek laaa dulu kat Scholl yang dekat.

Hmmmm... ke Bukit Indah atau booking saja yerrr???? Hmmmmm.... ???



6 comments:

Fid said...

Nyah
pi bukit Indah..sesambil selam telan ayaq banyak banyak hahaha
kalau tak dak sini mai la sini..Kl ka klang ka..kahkahkahkah

Mummy Harith Hannah said...

Scholl yg maner satu yg ko mengidam sgt tue beb? Amek laa gambar... hihihi...

(ntah2 sama dgn yg aku tgh pakai nie haa :P )

Ella said...

ye babe..yg mana ko kenan?
sian ko..
kalau dh teringin sgt email gambar and size.

aku tolong belikan pun boley..

Sayang.Ibu said...

cik fid... ahahahhhh.. ko.. jgn ko seru aku sampai ke s.alam nyahhh.. mentang2 aku coti, kang kalo aku ke sana, ngan ko skali kena coti... hahhahaaa

alamak arnieh.. x terpikir laks nak amik gambo nyahhh.. hahahahaa...
nnt laa kalo da dpt haku upload

babe... x pe haku dah booking kat tebrau. haku nih ada satu perangai buruk, kalo dah nak tu, x dpt mmg gerammm... selagi x dpt x duk diam... hahahahaa

LiAnA said...

amboii kasut ni mesti cun sampai tak senang duduk dah ni heheh...
nak puas hati pegi je.. kalau takder baru order..

Sayang.Ibu said...

Liana cayang... mmg cunnnn.. x leh tido mlm nih.. hahahaa.. hishhh... nyesal x amik gambo. Dah p dah tadi, pun x de jugak, pastu p pulak booking kat jusco yang dekat dgn umah.. so skrg dah booking, baru lah tenang sikit... :P