Wednesday, December 9, 2009

Saya tesangatlah...

... penatnya sekarang ini...

Baru siap servis umah yang sekian lama tidak berkemas sejak Hubby pergi Qatar. Mood mau kemas umah tidak mari bila si dia tiada atau lebih tepat lagik mak MALAS beno nak kemas umah time laki takde... wakakkakakaaa.....

Tapi setelah berlepakan di rumah ini beberapa hari, maka sungguhlah sakit mata memandang umah yang semak tak berkemas. Benci tawwww duk dalam umah yang serabut. Maka hari ini, mood mengemas udah mari.. kerana tadi dapat email ayat-ayat cinta dari si dia. Terus teruja mak nak kemas umah sambil tersenyum lebar sampai telinga... Macam orang mabuk cinta kekdahnya haku nih bila hubby jauh di mata... :P
That's the power of love - boleh menyembuhkan penyakit MALAS sekelip mata... magis sungguh rasanya... ahaahhhh... :D

Lepas sakan mengemas, habis kemas.. perut lapo laaa pulak. Tadi masak bubur untuk anak-anak je, untuk diri sendiri makan roti jer. Jadi kejap lagi saya nak keluar ke JJ Tebrau. Kenapa ke sana??? Saya mau pos trial pack, makan dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

membuat rembatan kasut idaman

Ya.. saya akan membeli juga kasut itu warna cream. Harap-harap Scholl tidak mempermainkan perasaan saya dengan mengatakan size 6 tak ada juga untuk kasut warna cream itu pula... :P

Nasib baik kat JJ Tebrau ada pejabat pos, jadi satu tempat je lah saya terjah. Tak perlu drop by ke tempat lain...

Ok kalian, saya mau bersiap-siap... See u olls later... mmuuuaaahhhhhhhhhhhh... :D



2 comments:

m-i-o said...

hepi shopping! :P

*akan kunanti gambar kasut itu melekat di kakimu menempek di blog ini nyah :P

IntanSham said...

zufa.. akan ku tempek spesel 4 u..hahahahaa