Monday, December 14, 2009

Merindu...

Abah...

Mana abah pegi?? Kenapa dah lama tak nampak abah?? Kenapa abah dah lama tak dukung adik, tak peluk adik, tak cium adik macam selalu??? Adik selalu sebut abah, abah, abah... tapi ibu kata, abah tak ada, abah p opcorrr... kakak pun selalu cakap kat adik, abah tak ada, abah p opcor... Ermmm.. opcor tu aper?? Ntahhh.. adik pun tak tauu.. tapi, sebab abah pegi opcor tu agaknya abah dah lama tak balik.

Adik tak pandai cakap macam kakak. Kakak boleh cakap kat ibu, dia nak abah, dia rindu abah. Kakak boleh cakap ngan abah bila abah tepon.. tapi adik tak pandai cakap macam kakak lagik.

Tapikan abah, aritu adik ada jumpa gambar abah dengan ibu... sekarang adik memang selalu main dengan gambar tu. Bila adik ingat abah, adik amik gambar tu.. adik duduk sorang-sorang macam nih... dapat pegang-pegang gambar abah macam ni, sambil panggil-panggil abah pun jadilah kannnnn....







Salam sayang dari ;
- adik yang rindu abah -



10 comments:

Zety Zin said...

alahai sayu la pulak rasa hati aku. huhu.

ina said...

sayu lak hati aku gaks..ku sentiasa bayangkan bila hubby ku takde jugak..camner la nak handle anak2 nie...

ina said...

sayu lak hati aku gaks..ku sentiasa bayangkan bila hubby ku takde jugak..camner la nak handle anak2 nie...

Sayang.Ibu said...

ZZ..aku yg tengok nih lagi sayu beb..

ina... when the time comes, u will know how.. tapi mmg bukan mudah beb, ada hubby kat sblh pun kena sabar byk nak handle anak2, lagi laaa bila hubby x ada kat sblh..

~Umi.Sufira~ said...

Apa sedih sgt n3 ko nih nyah..sob sob sreeeeetttt...alahai siannya ainin!:(

Sayang.Ibu said...

mimi...sedih mmg.. aku ingat dia x kisah abah dia xde, tp asik sebut je wehhhh...emo mak... :(

salzahari said...

adik ke rindu..ibunyaa..ehehhee

Sayang.Ibu said...

ibunya rindu gak... x kan x rindu.. :P

m-i-o said...

kahkahkah! mak sokong jawapan salzahari di atas :P

eh, eh. mak tadi mode sayu. tetiba tukar mode kelakar :P ya ampunnn!

Sayang.Ibu said...

cis ko... part ibu yg rindu, x leh tayang kat blog.. sensored.. wakakakkaaaa... :P