Thursday, December 31, 2009

2010...

Esok bermula tahun baru Masihi. Ramai juga yang sudah menulis azam tahun baru. Saya??? Nampaknya masih belum menyenaraikan apakah yang hendak dicapai untuk tahun yang baru. Membaca blog M-I-O, saya terkesima. Beliau menyatakan hanya mahu memasang satu azam sahaja. Bila difikirkan, memang ada benarnya. Saya memasang pelbagai azam 2009, namun macam satu pun tak tercapai. Mungkin lebih baik satu azam sahaja, yang mungkin boleh diperkembangkan dengan lebih baik. Apapun saya sudah punyai kunci kata untuk azam tahun baru. Kunci katanya ialah..........

KUALITI

Semoga saya dapat mengembangkan kunci kata tersebut kepada Diri, Keluarga dan Kerjaya.

Esok, bermulanya tahun baru, maka bermulalah usaha saya untuk mencapai kata kunci saya yang satu ini. Bersama-samalah kita mencapai azam, dan semoga tahun 2010 memberikan kehidupan yang lebih bermakna untuk kita semua. Yang pasti, yang sudah berlalu usah dikenang... :D

Selamat tahun baru 2010 kalian... :)



2 comments:

~ As ~ said...

selamat tahun baru 2010 ...

~Umi.Sufira~ said...

Selamat tahun baru beb!Semoga tercapai segala azam baru yer..:)