Thursday, March 11, 2010

Kekangan...

Ada bermacam-macam entri yang saya nak tulis. Tapi bila jari-jemari mula mengetuk papan kekunci ini, kepala jadik blur, apa yang nak ditaip tiba-tiba hilang... Kadang-kadang, mata pulak yang jadik halangan... nak tertutup ajer.
Saya letih, otak penat dan kesudahannya fizikal juga menjadi lesu.
Sekarang ini, cuma mampu singgah membaca blog kawan-kawan. Kalo sempat, tinggal komen, kalo tak... baca sahaja.
I need to recharge myself. Rehat secukupnya. Minggu depan cuti, mungkin masa yang baik untuk rest.
Waktu menaip nih pun, mata ala-ala mau terpejam... got to go... ZzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzz....

**sekali lagi, this is a scheduled n3, kang ada lak yang pelik haku boleh nak tido di pagi hari.. :P

5 comments:

m-i-o said...

iskkk. cuti sekolah start sabtu ni, kan? wah! aku mahu jadi cikgu! (tetiba)

nyah, cuti sekolah jgn lupa - satu hari 4 entry. hahahah!

DNNA said...

Sekali sekali kena gak rejuvenate ourselves ...

Take a break ...

Have a kitkat ...

;P

Sayang.Ibu said...

zufa.. yer cuti lagik.. hahahaa.. mari jadik cikgu utk mendapatkan bonus cuti.. pergghhh nyah, satu hari 4 entri,apa aku nak bebel nyahhh?? hahahhaa

dian..TQ for the kitkat..tiba2 aku teringat iklan karaoke kit kat tu..kahkahkahhh

CikChelsea said...

sy pon keletihan ahkak T____T

smpi semlm rs nk nanges sbb bdn sakit gila. jom pegi thai massage =p

Sayang.Ibu said...

ahdik, jomjomjommmmm... sedapnya kalo dpt urut badan kannnn...