Wednesday, September 2, 2009

*Sob..Sob*...

Saya baru siap buat asam pedas daging yang sangat wangi baunya... Tiba-tiba hubby call, bagitau dia ada jemputan berbuka puasa pulak...

Maka hari ini saya akan berbuka puasa bersendirian... owhhh... tidakkk... mungkin bertemankan suara anak-anak saya... Ada yang mahu temankan saya berbuka ini hari??? Sob... Sobbbb....

Saya tak suka betul last minit hubby bagitau tak balik makan, sebab saya telah bersungguh-sungguh memasak bersilih-tingkah dengan anak-anak saya yang tantrum... sungguh mencabar, tapi ku redha sebab nak siapkan jugak hidangan untuk si dia. Tiba-tiba dia tak balik makan.. can u imagine the feeling????? Kalo dia bagitau awal, kan senang.. tak lah saya huru-hara dan berakhir dengan makan sorang...

Mood terus ke laut sekarang... :(


12 comments:

Ms Lola said...

Saya boleh bayangkan

Nanak said...

saya faham..

MN said...

oh yes...saya pun mood akan ke laut kalau begitu.
paham..paham...

Nieza Ishak said...

saya paham ... mmg sedih thp gaban laaa

MS said...

yaaa saya amat faham.......sob sob

IntanSham said...

ML, Nanak, MN, Nieza & MA...
terima kasih sbb paham... isk isk..

Ella said...

jgn tension2 babe..
simpan makan sahur sama2 ok..

biasalah dorg tu kawan ramai.
ada je jemputan berbuka di mana2..

IntanSham said...

ella...
ku tak kisah babe..cumanya kalo cakap awal lagik bagus, taklah aku nih mcm hape berebut nak masak ngan budak2 lagik... Plus makan waktu sahur dah tak syiokkk babe...

~Umi.Sufira~ said...

Sian ko nyah..mesti rasa hangen satu badan kan..:P

cysev3n said...

ni dah masuk hari lain dah ni.. mood dah ke darat kah? heeee..

btw, aku memahamimu.. ting tong..

hajarus said...

sangat memahami...

IntanSham said...

mimi...harus lah nyahhhhh...geram sungguh mak masa tu

CY...hehehee..hari ni mood dah ke darat lah, mana blh lama2 nak mrh hubby kan...dosa kering di bln pose laa pulak kanggg..;p

hajarus..thank you..