Saturday, September 19, 2009

Di Ambang Raya...

Saya masih di rumah, cadangnya nak gerak balik ke Pontian malam tadi lepas berbuka, tetapi projek pasang langsir dalam bilik-bilik tak siap lagi, maka perjalanan kami ditangguhkan hingga ke lepas bersahur pulak. Nampaknya kerana kepenatan servis rumah untuk kali terakhir, saya dan hubby tak sedar-sedar langsung masa sahur. Bukak-bukak mata sudah pukul 7.05 a.m... haru!!! Tak apalah, yang penting rumah sudah siap berkemas. Nanti bila balik dari kampung tak perlulah sibuk-sibuk nak menghias rumah lagi. Memang saya akan memastikan keadaan rumah saya menyenangkan mata memandang sebelum balik ke kampung berhari-raya sebab tak mahu nanti saya yang penat.. dah lah penat balik kampung, penat nak berkemas pulak!!!

Saya terus bangun sebab teringat ada baju yang perlu disidai. Tapi nampaknya ketika saya sedang menaip ini, kesemua chenta hati saya masih lagi lena diulit Intan mimpi. Tak apalah... tunggu diorang bangunlah baru bersiap-siap.

Di kesempatan ini, saya Sayang Ibu @ www.mypreciousever.blogspot.com ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf jika seandainya sepanjang persahabatan kita di alam maya ini (meski ada yang tidak pernah bersua muka), ada kata-kata mahupun penulisan saya yang menyentuh hati, mengguris perasaan kalian sama ada secara sengaja mahupun tidak.. saya hanyalah manusia biasa yang seringkali melakukan dan mengulangi kesilapan. Juga kami sekeluarga ingin mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri, semoga Aidilfitri ini membawa cahaya dan kebahagiaan kepada kita semua. Berhati-hati di jalan raya, pandu cermat jiwa selamat.... Semoga kita bertemu lagi di alam maya nanti... saya pasti merindui kalian!!!

p/s... saya tahu ucapan ini adalah terlambat kerana ramai bloggerz-mommies yang sudah terpisah dari alam maya ini... Apapun.. better late than never kannnn... :)



2 comments:

Kak UJie said...

selamat hari raye kak...

By Ticer Liza Yacob said...

selamat hari raya. akak masih setia ngan siber nih.