Sunday, September 13, 2009

Kenapa? Kenapa? Kenapa?

Kenapa hari ni sudah raya? Kenapa bukan minggu depan?

Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari... Huhhhhh!!!!!!!


7 comments:

Convent (1) Bukit Nanas, Kuala Lumpur said...

selamat mengganti...moga tabah menghadapi dugaan ini.

- ibuzaaz

~ As ~ said...

sekapal la kita cikgu Intan...
ku sangka full..rupanya pagi tadi ku sdh raya...

Mummy Dasy said...

Dah namanye org pompuan.... tp Alhamdulillah ku full tahun ni..

~Yu.Es~ said...

Samalah kita nyah!! ralaynya aku tak dapat 10 yang akhir ni....eh!apsal aku dah jatuh no.2 kat top commenters nun!huhu..ni suma salah kerja aku banyak...:(

P/S: Psstt yang semalam tuh rahsia kita berdua je tau!!:P

~Yu.Es~ said...

Oh oh aku dah tau kenapa aku jatuh di top commenters..sebab aku tukar profile name ler...aiseh!

Zety Zin said...

intan dan roza,
pakat2 pulak korang berdua ye? :)

Sayang.Ibu said...

ibu zaaz... tu yg den lomah tuuuuu...;p

as... u jump ai jump...dialog titanic pasal 'naik kapal' kan..;p

MD.. sungguh ku jeles...

mimi.. tu laa..ko tuko nama, cepat2 amik balik kedudukanmu..
p/s yg smlm tu... udah ku delete... biru mata hitamku nyahhhh...hahahahahaaaaa....

ZZ... psstttt... RAHSIA KERAJAAN tu...hahahahaaa