Thursday, May 14, 2009

Si Dia Sudah Prasannnn!!!...

Pagi tadi sewaktu bersalaman dengan Mr Hubby sebelum pergi ke sekolah, tiba-tiba dia menegur, "Eh...u dah tak pakai tudung bawal lagi sekarang nih ek?"
Owhhh...aku terkesima...ecehhhh...spontan aku menjawab,
"Errrr...tak...tudung ni senang, takyah gosok"
"Oooooo...tudung ni takyah gosok ke?"
"Emmm...iyeee..." Macam tak betul sangat jek alasan aku. Memang otak aku nih, kalo tiba-tiba diterjah dengan soalan yang tak diduga, macam merapu jek jawapan aku...;p

Yang aku nak nyatakan di sini, nampaknya si dia yang tersayang ittew sudah prasan aku asik pakai tudung Ariani dan Munawwarah sahaja, melupakan tudung-tudung ikan bawalku yang bersusun dalam almari. Dalam kata lain, pasti si dia sudah prasan juga koleksi Ariani aku semakin bertambah mengikut kaler baju-baju yang ada. Mujurlah tadi dia menegur ketika aku dah nak pi sekolah, kalo tak pasti perbualan itu akan melarat-larat seumpama soal-siasat.

Tapi suamiku, tidakkah u suka tengok i cantik-bergaya-uptodate selalu??? Sukakan??? No???? .....;p

7 comments:

~ As ~ said...

hahaha... ku pula sejak suka pakai shawl je, hubby pun dah perasan... tak pakai tudung bnyak manik tu?? Itu tudung bawal la encik suami!!...hahaha

~Umi.Sufira~ said...

Aku jugak tang ketinggalan zaman..ah ah ah...;P

Nieza Ishak said...

hahah

tue namanya perihatin.lagikpun senang kan, sarung jerkkkk.

husband nieza pun skrg ni yg lebih2suh beli tudung camtue, dia tahu nieza malas nak gosok tudung.. kadang2 tak sempat.

MN said...

takpelah..kurang2 dia perasan :)

IntanSham said...

as..tulah, prasan jugak kan en suami nihhh..

mimi...aku kan kalo dok dalam lab lagik,harus aku pun sama x amik kisah benda2 gini beb...;p

btol laa nieza..senang kan..sarung jek..jimat masa...hehheee

MN..yelah...mak touching nih..prasan gak lakiku ini...sobsobbb..;p

Mummy Dasy said...

hahaha same like my hubby...tapi pertanyaan lebih kepada perli kdg2 tu nyampah

IntanSham said...

hahaaa..yer mummy dasy..memang gitulah jugak kekdahnya slalu..;p