Monday, May 18, 2009

Sambutan Hari Guru Peringkat Sekolah...

Hari ini merupakan sambutan Hari Guru di sekolahku. Acara yang memang best dan paling dinantikan. Sebab masa nih laaa semua cikgu-cikgi singa akan menjadi sporting dan enjoy!! Acara dimulakan dengan perhimpunan rasmi. Kemudian barulah acara sambutan hari guru bermula. Aku... kali ini, kena jadi pengacara majlis lagi. Jadik pengacara majlis secara solo di satu majlis yang besar begini agak boring sedikit sebab aku terikat dengan tugas mengendalikan majlis, jadik tak bulih laaa nak meroyan sesuka hati...;p
Layankan gambo ajerlah...

Di antara cikgu-cikgi yang giler kamera... ahahhaaaa.......
Semasa pertandingan nyanyian berkumpulan, GPK aku pun x ketinggalan meroyan bersama.. kuikuikuiiii...steady lah Encik Tazri!!!!


Cikgu Nasir nih aku tengok dah prasan macam buat konsert kat Jom Heboh dah nihhh...



Gambo aku tak banyak..nyampah tawwww.. aku x sempat nak bergambo.. huhuhuuuu...

Bila Hari Guru, murid-murid memang suka bagi hadiah kat cikgu peberet memasing. Korang tengok hadiah yang aku dapat... Memang meriah. Dah masuk 4 tahun jadik cikgu, hadiah-hadiah yang murid-murid bagi pun dah masuk 4 kotak. Aku bajet, biler pencen nanti, aku bulih bukak kedai 2 Ringgit...hahahhahahaaa............ Tapi seronok lah dapat hadiah, tak kisah lah apa pun hadiah nya. Ingatan dari anak murid tu membuat jiwa jadik kembanggg jek... :)

Si kecik comey aku yang sorang tu tak berapa sihat. Dari Jumaat aritu, hangat jek badan dia. Ari ni, siap batuk-batuk lagik. Hopefully tak berlarutan. Tak sihat, memang asik nak berkepit jek ngan aku lah jawabnya....

1 comment:

Mummy Dasy said...

bestnye..dapat byk hadiah