Friday, May 29, 2009

Hari Jumaat, Hari Meroyan...

Hari Jumaat memang selalunya ditunggu-tunggu oleh aku. Sebab biasanya hari Jumaat ni lah boleh balik awal, pukul 12 dah boleh c.a.b.u.t. Dan bila boleh balik awal, biasanya hari Jumaat jugaklah hari aku p meroyan membuat kajiselidik dan pemantauan pusat-pusat membeli-belah yang ada di sekitar Johor Bahru nih. Kalo tak berteman tapi mesra pun, aku heret Aina jadik geng bas sekolah untuk temankan aku... kahkahkahhhh. Ataupun kalo pun tak p membuat pemantauan, hari Jumaat tetap juga kunantikan sebab hari ini bolehlah cepat-cepat balik umah dan berkuntau dengan anak-anak. Acara yang tidak sihat wajib, pastilah membongkang secara berjemaah... hahahhahaaaa......

Jadi hari ini, seperti yang kurancangkan.. aku nak p meroyan makan steamboat kat the Johnny... yeayyyy!!!! Dan selepas itu, bolehlah memantau JJ Tebrau... Siapa yang bakal menjadi temanku??? Hari ni, kena bawak Ainin sebab.. mak-ayah aku nak balik kampung pulok tengahari ni. Dan derang bawak Aina balik skali.. Jadik si debab aku terpaksalah ikuti aktiviti meroyan aku tengahari ini... ahahahahhhaaa....

Jadik..kesimpulannya.. Hari Jumaat, Hari Meroyan mak...;p



8 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Nak ikuuuuttttt!!! huh sadis la beb! aku ni takleh keluar suka2..datang lambat pon kena potong gaji...nak join ko meroyan kena amik cuti lah jawabnya...;P

mamaDhea said...

tanak ajak aku ker.. ;P

Nanak said...

heheee...

hajarus said...

uuuissshhhh.... bestnyer kalau hajar dapat joint xtvt meroyan akak....

Sp|dEy said...

nk meroyan bgtau aku laaa...tp time aku off day laaa....leh aku angkut ainin lik umah....rindu lak kt ainin...hehehe....

cikgu suhaila said...

g jj tebrau ka??
awat tak jumpa???
akak pn g jj tebrau tadi...meroyan sorang2 cari handphone ading

tadi akk kena ikut ngan srg pompuan cina....takut seh!!!
Rupa2nya nk taya pasal my LV....
weng tul....

IntanSham said...

mimi...sekali sekala apakata ko amik cuti ikut sama meroyan...;p

sha... ko pun nak meroyankan diri jugak ker??? ;p

hai nanak.... ;)

hajar... bulih jer nak join... ;)

alaaa spidey.. ko nak jaga Ainin ker??? hahhahaaa... mak suka nyahhhhh... eiii ko smlm apsal x belikan donut utk aku... penat aku tunggu tawwww..huhuhuuu...majuk!!!

laaa akk p jj tebrau gak ker?? pesal x ckp... kite sampai ptg lepak2 sana.. tu laaaa sapa suh bawak LV tak bwk bodyguard... hahahhaaaaa...

Ealyie said...

ko meroyan kahhhh??? ekekekeke..;p