Monday, May 4, 2009

Ada Apa Dengan MAY???

Kawan-kawan yang dikasihi... Bulan May nih merupakan bulan kelahiran aku. Sempena bulan nih, GNC telah memberi keistimewaan untuk aku sebagai ahlinya dengan memberi potongan sehingga 35% bagi setiap item di GNC.. up to 6 bottles/item. Jadi, aku nak berkongsi potongan harga itu dengan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan FENUGREEK. Harga sebenarnya RM62.90, kalo potongan untuk ahli biasa pun dalam 20% aje. Tapi kali nih dengan 35%, harganya tinggal RM40.90 sahaja!!! Kalo dengan postage pun...masih jimat lagi. Jadik...jika ada sesiapa yang berminat nak beli sila tinggalkan email address anda di ruangan komen yer...
"Sharing is Caring..."


10 comments:

cysev3n said...

urgh.. next year, mak book space.. ha ha ha.. tahun ni, tengah preggy mana bley makan.. (ke boleh?)

catatan i am nieta said...

intan.. rasa mcm nak.. tapi tak bersalin lg...sempat kan kalau diorder lps bersalin..edd 14 may.. kalau katakan tak memerlukan pun leh dijual kat org lain tul tak..dah alang2 murah nie.. btw nieta boleh beli dr kl tak? guna nombor membership je?

iena hamdi said...

intan nak nak...

IntanSham said...

CY.. besday mak tawun dpn nanti mak amik order ko yer..hahahhaaa..tgh preggy x leh makan laa yang...

nieta...blh jek kalo nak beli. blh simpan kan..kalo x nak pakai,leh jual balik kat saya pun xpe...hahahaa...btw..utk pembelian besday nih kena tunjuk kad laa yang...:)

kak iena..orait..i roger2 u nanti..

Yangg said...

Salam...hi...saya nih silent reader (br skang nk mengaku bile dah ader offer nih...ehehehe)... And saya masih fully bf anak sulung saya yang berumur 1thn5bulan...dan saya sgt berminat nak beli Fenugreek gnc tuh dgn harga diskaun 35% tuh...boleh tak nak sebotol? Kalau boleh nih email saya: eziannr@gmail.com......Thanks in advance...:)

IntanSham said...

hai mamamia... okeh mamamia..nnt saya email yer...

mamaDhea said...

beb, fenugreek je ke?

Anonymous said...

Nak order fenugreek juga boleh ke? email saya eaniki@yahoo.com

Thnks in advance!

Nora

IntanSham said...

alamak nora..that offer dah habis lorrr..sorry yer

Anonymous said...

Nice dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.