Friday, May 15, 2009

PESANAN!!!!!!!!!!!!!

Perhatian kepada CIK SPIDEY dan CIK ZURA!!!!!!

Ini ada satu pesanan untuk anda berdua. Sila datang ke umah EMAK hari AHAD ini bersamaan 17hb Mei 2009, jam 10 pagi, bantuan anda diperlukan untuk menjaga dua orang budak yang kecik-comey-menawan-qalbu ini.....



Ini kerana kedua ibu-bapa kanak-kanak ini hendak pergi meroyan berdua-duaan. Sila jangan buat tak tau dan dapat menghadirkan diri pada masa yang telah ditetapkan. Sebarang rayuan tidak akan dipertimbangkan, harap maklum... ;p
Sekian, terima kasih.


12 comments:

~ ZuRa ~ said...

wahhhhhhh...bole2..upah ape? ekekeke..

Sp|dEy said...

ishhhhhh.....x leh la aku nk p survey PSP camni...sengal tol laaaa....ko tinggal kan si kecik tu nyer troli ek...senang sket aku nk hangkut si dak micellin tu....almaklum laaa nk dokong kompem x larat....jaga dak2 tu no problm...tp upah nya ape???mana ade menda free dlm dunia ni...kn cik zura kn????muahahaha....

~ ZuRa ~ said...

cik spidey....betui..betui..betui ;)

iena hamdi said...

wah... nak kemana tuh.. jgn meroyan sgt... bahaya... kui kui kui

Sp|dEy said...

sib baik la besday ko kak...& sib baik la ko je akk yg aku ade....klu aku ade 10 org akk cam ko...perghhhhh...kena wat part time jaga anak la gamaknya....pesanan utk aina & ainin..."bwk baju havoc2 sket k, nnti leh angah ajak p melenjan sama...klu x cun angah tinggal jek tepi jln...."

::Umi Sufira:: said...

Owh dah nak tua eh...??ekekek..:)

::Umi Sufira:: said...

Intanku sayang..bateri aku habis beb sewaktu ko call aku tadi! nak call ko pakai tepon kampeni tak ingat pulak no tepon ko...ampun maaf dipinta eh!

Sp|dEy said...

owhhh...ni msti kes nk p KFC td...hik..hik..hik...

iena hamdi said...

Selamat Hari Guru....

Selamat Hari Jadik...

Selamat HAri Tua...

hehehe moga happily ever after

Sayang.Ibu said...

cik spidet & cik zura...terima kasih di atas kerjasama yg diberikan. buat kerja bior ikhlas, br laaa dpt pahala..;p

kak iena...nih 1st time nk dating berdua lps dpt anak tawww...kuikuikuiiii...btw...thanx for the wishes..

mimi..yer...me da nk tua daaaa...heheheee..xpe beb...nnt kite calling2 lg...;p

Anonymous said...

Ja, vollkommen cialis levitra ohne rezept [url=http//t7-isis.org]viagra bestellen[/url]

Anonymous said...

hi all
http://www.tor.com/community/users/tanahahaz1970
http://www.tor.com/community/users/meoumosino1988
http://www.tor.com/community/users/tultelora1974
http://www.tor.com/community/users/onadinun1986
http://www.tor.com/community/users/riejecgena1982