Thursday, May 21, 2009

Efisyen???

Yang mana lebih efisyen??

1. sambil BF, anda pumping + blogging

ATAU...

2. sambil BF, anda driving + berbual di handphone (tanpa handsfree)

Hahahhaaaa.... gilors??? Yer... no. (2) memang aku tak pernah try sungguhpun kete aku AUTO. Dan aku tak berkeyakinan untuk mencuba...;p Sungguh aku respek pada seseorang yang mengakui biasa melakukan no (2) dengan alasan, "practise make perfect". Bravo..bravoooo... abang polis... sila saman ini woranggggg!!!!

Tapi no (1) yer... aku selalu buat, in fact.. sedang melakukannya...kahkahkahhhhh.. Efisyen kan? Buat bukan hanya dua tetapi TIGA kerja di satu masa. Sungguh mempergunakan masa sebaik-baiknya kan aku kan kan kannnn....

Kalian pernah cuba??? Atau memang dah biasa melakukannya.... Inikah yang dikatakan SUPERMOMS???? hahhahaaa....;p

10 comments:

Ealyie said...

Ko jgn stated PO*LIS-PO*LIS lagi boleh tak????
Aku da haramkan segala-mala cerita berkaitan ngan kepo*li*si*an kat tv umah aku, aku alergik hokehhh... ;)

Apa pun, aku takde kena-mengena ngan entry bedebah ko nie yea..;p

IntanSham said...

kahkahkahhhh... opsss... hampun nyahhhhhh... mmg bedebah entri aku kannnn...;p

~Umi.Sufira~ said...

Beb, ada orang makan cili rasa pedas ke..?ihikihik;P

IntanSham said...

hahahaaaa...aku x ckp ekkk...;p

mamaDhea said...

multitasking laa nih.. ;P

zieha said...

kui..kui..tak penah pon buat..semapat BF dua minggu je:(

Fid said...

walaupun tera mcm mn pun no.2 tu harap yg berkaitan berentilah mengamalkannya
bahayaaaaaaaaaaaaaaa

IntanSham said...

sha..konon2 laaaa...

zieha...;p

fid.. btol btol btol...;)

MN said...

saya selalu buat no. 1 tapi 2 tasks jelah.

either pumping + blogging OR
bf + blogging.

IntanSham said...

biasanya mmg 2 tasks yg slalu buat..tapi saya kalo da buhsan tahap dewadewi.. slalu add up 1 more task...;p