Tuesday, May 19, 2009

Cenoneng..

Aku tak sihat, kepala pun rasa cenoneng, tak fokus.. virus flu semacam sudah mula menguasai jasadku... Waarrgghhh aku tak suka flu.. sebab rasa macam 'high' jek. Nasib baik tengah exam week.. tak perlu mengajar.

Yang paling boring..production susu pun drop.. mak tak suka tawwwww!!! Nasib baik last week dapat pam lebih, so boleh laa top up supply esok-esok. Kalo boleh tak nak usik frozen stok lagik, tu untuk super-duper emergency case okehhh...

Mesti aku dapat virus nih dari Ainin yang duk melepek jek ngan aku. Takpe baby.. kalo ibu dah dapat virus nih, mintak-mintak baby sihat semula. Tak sanggup ibu nak dengo baby batuk-batuk...siannnnn sangat. Semalam, lepas menyusu, dia termuntah, takpe laa kuor skali lendir. Ahhhh.. kesian anak aku. Aku tak sampai ati btol bile anak-anak tak sihat.. bior aku jek laaa yang replace. Semoga adik cepat sihat ye yangggg...

Tapi aku tetap tak suka FLU.... :(

2 comments:

~ As ~ said...

ku doakan mu cepat sembuh...

cikgu suhaila said...

salam...
demam ke??
buat2 la rehat and makan ubat....
kak su doakan intan cepat le sembuh.