Thursday, May 14, 2009

Menu Ini Hari...

Menu ini hari.........

Tudung Ikan bawal masak sweat-sour...


Bendi celur....




Dan................




Dan ini...


Perhatikan di antara dua hidangan ittew....




Nampak??? No???



Ok... Close up sket.... ;p


Itu saja... menu ini hari, owhhh.. nak makan nanti, aku nak goreng tempe... buat tambah-tambah lauk.
Jumpa itu di pasar dekat umah mak aku dengan harga RM5. Seseorang telah memberi testimoni yang begitu menggiurkan hingga aku terliur nak merasanya. Terlanjur jumpa, akupun rembat ajer, walopun malam ni aku pasti menjadi mangsa kutukan Mr Hubby, tadahkan ajer telinga...kwangkwangkwangggg...

Jadi siapakah yang telah menghasut aku??? Sila angkat tangan.... Jangan sengih-sengih ajer depan skrin tu... Cover cover sket tanduk tu... kihkihkihh...;p

13 comments:

~ ZuRa ~ said...

sedappp ke smbal tuhh kak intan?? klu sedap leh gak test..nant nak ajak lia p beli la..huhuhu..

Zuraimah Ismail said...

wahhhh menggodanyaaaaa...dah la tgh lapa ni...:)

Zuraimah Ismail said...

wahhhh menggodanyaaaaa...dah la tgh lapa ni...:)

Zuraimah Ismail said...

wahhhh menggodanyaaaaa...dah la tgh lapa ni...:)

~ As ~ said...

ya intan berjaya melelehkan air liur ku....

Rizza said...

sedap nye ikan bawal....

IntanSham said...

Zura...sedappp...nyamnyammm.. p laa carik..

Waaaahhhh cik CT...lapo sangat tu nampaknya, sampai 3 kali post komen..ekkekekeeee....

As... lap sket air liur tu..kuikuikuiii

kak rizza... mmg sedap ikan bawal tu.. hehhehee...

i.s.z.a.n said...

mahalnye beb RM5, aku jumpa kat kipmart tampoi 3.5 je. beli ngan Jua pun 3.5 xsilap aku. tp xpela, nak rasa punya pasallllllll

IntanSham said...

tu laa psl beb...nak rasa kan..aritu aku ada jumpe kt kota tinggi lagi mhl...RM6 ke RM7 gitu..

JaNnAh said...

mmg sedap ke cik intan??? best eh.. x yah nak tumbuk2 lg dah.. kecur air liur la... lapo nihh..

IntanSham said...

mmg sedappppp ..lagik2 org yg tak bp nak rajin macam i nih kannn...;p

Ealyie said...

;p bukan aku! bukan aku!

IntanSham said...

bukan ko yer nyah yerrr..;p