Saturday, January 30, 2010

Saya adalah sedang...

...bersiaran dari rumah baru adik saya, Inchi' suami sedang tolong pasang kipas dan buat wiring. Kesian ye abang, public holiday kena keje.. tak pe, nanti kita suruh Lia belanja nasik ayam penyet yang best tu ekkkkk???

Saya gigih menghapdate data EMIS, pasal ini hari dateline.. uwaaaaa.... lom siap lagik nihhhh.... Kenapa ku jadik tak efisyen tahun 2010 nihhh??? Insapppp... insapppppp....

Komen tak sempat nak reply ye kawan-kawan. Saya siapkan keje dulu, kang baru reply....


4 comments:

NORHAYATI BERAHIM said...

intan..
baca n3 intan pasal anak2 mencuri tu rasa sedih sangatkan, sepatutnya keperluan anak-anak harus diutamakan. Belilah sikit2, ramai sangatkah adik beradiknya inta?. Carilah jalan lain supaya anak ini dapat belajar dengan sempurna. Anak2 ini mencuri bersebab, akak rasa kalau ada segalanya tak mungkin dia melakukan begitu..tersangat2lah sedih membacanya..sedangkan Qaisara buku dia melambak2 walaupun tidak tahu lagi membaca..

WADLENSA said...
This comment has been removed by the author.
Sayang.Ibu said...

btol kak yati, kasihan sangat tengok anak2 yg mcm nih. semangat nak belajar tinggi, mak bapak pulak yg tak blh penuhi.. sbb tulah kak, susah nak menidakkan bila anak saya mintak beli buku ke hape. mcm qaisara, aina pun dah berlambak buku2 walopun x tahu baca lg..:)

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室