Wednesday, November 11, 2009

Sebelas Sebelas...

11/11/2006 (Sabtu) ... Due date saya. Tapi hari ini, ketika itu... saya tak ada rasa apa-apa. Tiada sebarang tanda-tanda saya akan melahirkan pada hari ini. Mak mertua saya pun kata, perut saya nampak 'tinggi' lagi, mungkin belum sampai masa nak bersalin. Owhhh.. saya suka juga.. saya bajet, mesti lewat seminggu nih. Lagipun sementara Syawal masih bersaki-baki, bolehlah saya beraya lagi dengan perut besar tak hengat ke rumah kawan-kawan.


Lihatlah saya yang gomok dengan perut besar masih sukasuki beraya lagi ketika ini... :P

Sebenarnya saya berdebar-debar menantikan kelahiran sulung saya ini ketika itu. Tetapi entah kenapa saya kondifen betul yang saya akan lewat seminggu lagi melahirkan.

E'ehhhh... saya memang ingat betullah kejadian ini. Terasa berlegar-legar dalam kotak ingatan saya. Kalian apakah masih mengingati saat-saat kelahiran yang pertama, kedua, ketiga dan seterusnya???? :D


3 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Keciknya perut ko nyah!!! Dah cukup hari tuh...ekekeke...

IntanSham said...

hahhhh..ko bior btolll..kecik ko ckp??? beso tu nyahhhh... somput haku bawak perut ... hahahaa

Ella said...
This comment has been removed by the author.