Wednesday, January 5, 2011

Tambah Koleksi

Setelah menanti penuh debaran (ayat tak bley blahhhhh), akhirnya parcel yang saya nantikan telah tiba. Seronok sungguh bila tengok isi perut parcel.


Taraaaaaaaaaaaaa........................



Yezzaaaaaaaaa... saya telah berjaya melengkapkan lagik koleksi novel Norhayati Berahim. Saya beli dari Liana di SINI. Dia nak let go novel-novel lama kepunyaannya. Saya pun terus laaa cantas dengan pantasnyaaaa. Of course tak nak melepaskan peluang memiliki novel-novel lama tulisan NB. Sangat minat kannnnn. Dulu pernah story-mory pasal KoleksiNovelNovelNB.

Kiranya sekarang tinggal beberapa buah saja cerita dia yang saya lom ada. Akan kuusahakan untuk memilikinya. Btw, novel-novel Liana ni biarpun saya beli second hand, tapi semuanya macam baru, dalam keadaan yang sangat-sangat baik. Semua bersampul kemas okeyyy.. pandai btol Liana ni jaga buku... Thank you Liana, tak rugi ai beli dari you. Sape yang berminat nak beli novel lama, bolehlah ke SINI. Ada banyak novel dari penulis-penulis terkenal yang dia letgo. Sebab saya cuma minat kat NB, maka novel NB je lah mak sapu. Oh ya.. dan ada jugak sebuah novel Abd Talib Hassan saya beli, Sekuntum Bunga Sena. Novel-novel Ramlee Awang Murshid yang saya suka pun ada dia let go, tapi semua saya dah ada.

Okey... bacalah ko sampai muntah ye nokssssssss.... ada 8 buah semuanya, saya tak jamin bila akan habes. Saya baru habeskan 3 novel yang saya beli sekian lama.. nanti saya review (bile takde modal nak berblog).

Sekian dulu entri hari ini, saya akhiri dengan ucapan ...

Cintailah bahasa kebangsaan kita.
Membaca jambatan ilmu....


Sekian terima kaseyyyyyyyyyyy.... :D


3 comments:

maya amir said...

perghh tu dia..marilaa mari kite membaca:)

cc said...

OMG! nyg tajuk pesanan terakhir seorang lelaki tu best gila okeh. still remember the storyline until now, wpun dah baca 7 tahun lepas.

hati seorang wanita pun best (not in ur pic tho :p)

sw33tdarling said...

i loikeee NORHAYATI BERAHIM tuuu...
Tinggal 4 hari lagi jer GA PILIH THEME BLOG