Friday, October 23, 2009

Terima Kasih.. Terima Kasih...

... Errr... Baru dapat pengumuman jika telinga saya tidak tersalah dengar... Bos besar mengumumkan wang intensif RM500 akan dipanjangkan kepada semua penjawat awam.

... Terima kasih bos... terima kasihhhhhh... Syukur Alhamdulillah.. daripada tak ada langsung kannnnnn... :P

... Hmmmm... Terus saya berfikir-fikir... Apalah nak dibuat dengan wang pemberian bos yang banyak ini??? Mungkin patut disimpan sahaja sebab tak tahu apa yang boleh dibuat dengannya... Ahahahhaaaaaaa................ :P


8 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

ha ha ha...akhirnya kita dapat jugaa setelah wang "mereka" selesai dibelanjakan. ha ha ha ha

suhaila said...

BANYAK gila kan intan?
Akk punya beak BB + Lipstik BB + MInyak wangi DKNY = agak2 cukup ke???
kih kih kih

DNNA said...

WOW!!
Makacih boss!!

Ai sungguh terharu ...
Rasa macam menang - tempat saguhati!!!

Tak sia-sia jadi penjawat awam kan, rakan-rakan :)

Aku pun tatau nak apakan wang yang sungguh besar nilainya ini ...

Tunggu januari la baru decide !!

Kah kah kah kah kah ...

Fid said...

serius aku jeles gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sian kat aku
awat PM tak nak hire aku hah????
aku habiskan duit negara rm500ribu lebih tau buat degree dalam communication engineering...hahah
patutnya aku balik2 ja malaysia PM kena ambik aku kerja ...kena kontrak 10 tahun..apa la depa nih! ish ish ish...

Sayang.Ibu said...

ibu zaaz...ye kak... berkat org2 yg bersabarrrrrrr....ahahahaaaaaa

kak sue...tu laaa psl.... kang over bajet kangggg...huahuahuaaa

DNNA...kahkahkahhhhh....nasib baik menang gak bebbbb... :P

fid...ko patut tulis surat direct kt PM laaa nyah... sgt rugi kerajaan x hire ko...

lailasani said...

intan,
syoknyaaaa... napelah sy bukan pekerja penjawat awam.
dah TUA2 camni baru sebok nk apply sane sini... haru...

Sayang.Ibu said...

laila... syiokkk memang syiokkkk...
tak pe...cuba jugalah apply, mana tau ada rejeki nanti

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室