Tuesday, October 6, 2009

Aktiviti Harian Saya...

Aktiviti harian saya buat masa ini adalah....

1. Pagi : Pergi sekolah (hubby hantar)
2. Tengahari : Balik sekolah (ayah ambik)
3. Petang : - Tunggu hubby jemput balik umah
- Masak
- Kemas umah (kalo sempat dan tak penat, kalo tak lump sum hari jumaat je lah)
- Basuh baju
4. Malam : - Makan
- Sidai baju (wajib sidai, sebab esok pagi-pagi hubby dah tak leh nak tolong sidai)
- Layan anak-anak dan suami
- Tido

Eh.. penat betul saya tengok aktiviti harian saya nih... Bilalah nak balik pada asal balikkkk.... huhuhuuuuuu..... kesian... kesiannnn.....

2 comments:

DNNA said...

Simpati simpati ...
Sabar mek ...

Mesti ko tak sabar nak dapat balik kete 'macho' ko tu kan .. Hehehehe

Sayang.Ibu said...

x sabo nak merempit plus meroyan nih nyahhhh... huahuahuaaaa