Wednesday, October 28, 2009

Tak Sempat...

...ahaaa... Saya tak sempat nak bergosip update citer sensasi kat blog hari ni gara-gara kena jaga budak periksa dan kena relief guru yang tiada pulak pagi tadi. Cuma free sampai pukul 8.40 jer. Nak mengepam pun tak sempat... huhuhuuuuu... Sekarang ni baru dapat bukak laptop sambil mengepam.

... Jadi saya terjah blog kalian je lah sambil meninggalkan jejak kasih mana yang berkesempatan.. Besok jelah saya bergosip di blog sendiri, bolehlah saya pikir-pikirkan topik apa yang hangat untuk dijamu kepada kalian... :P