Tuesday, April 21, 2009

Thank You Umi Sufira!!!

Aku letih menguruskan blog ku yang entah kenapa tak pasal-pasal bermasalah. Walhal tak ku usik pun setting nya. Kerana masalah itu maka aku sampai buat satu lagi blog baru. Dari MyPrecious berpindah umah ke MyPreciousEver. Semalam dengan rasminya aku telah launch MyPreciousEver *ecehhh*... Tapi hari ni aku dapati masalah yang sama berulang. Di mana setiap kali aku update new entry, di blog list kawan-kawan, tajuk entriku tak keluar pun. Seolah-olah masih tak berupdate blog aku. Arrgggghhhhh...mak tensen nyahhhh. Godeh sana godeh sinun... masih tak jumpe apa masalahnya.

Hingga akhirnya... terpaksa 'menyusahkan' umi sufira... huhuhuuuuu... Alhamdulillah, dia berjaya menyelesaikannya. Terima kasih mimi.... terima kasih banyak-banyak yer.... cayang ko...huahuahuaaa..... I owe you one mimi....:)

5 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Beb! aku pun tak sure la dah OK betul ke tak..hopefully takde masalah lagi lps ni eh..tapi blog lama ko tuh takleh aku nak tulun...;PHappy blogging balik beb!:)

IntanSham said...

tak pe laaa beb... yg nih dah ok pun da syukur sesgt.. :)

~ As ~ said...

klau aku ada masalah blog jg..confirm aku cari mimi...heeeeeeee....

m-i-o said...

owh, sudah selesai ya?
jd apakah jln penyelesaiannya?
adakah berpunca dr blog itu atau blog org lain?

*gedik nk tau ni*

IntanSham said...

hahahaa..ye as..sila carik mimi..mimi blh jadik doktor blog anda

mio... puncanya dari blog itu sendiri lorrr.... tapi haku sampai kesudah x paham hape masalahnye..huahuahuaaa