Wednesday, April 22, 2009

Bertuah????

Minggu nih minggu bertuah aku agaknya... aku asik dapat reward ajer. Mungkin pengubat keserabutan aku dek kerana blog yang huru-hara baru-baru ini.

Mula-mula, Isnin lepas... aku telah diumumkan sebagai pemenang bagi kuiz yang dianjurkan di blog UmiSufira. Walopun jawapannya sipi-sipi, namun menepati kehendak juri..ahaksss...Hadiahnya pun walllaaaaaa, menawan qalbu... sebuah vacuum yang amat menarik dan tiada di pasaran Malaysia..(betulkan mimi??)
Kemudian harini... blog DhiaSereniety telah menganugerahkan aku reward kerana aku merupakan follower blognya yang ke-100. Ahaaaa...yang ni tanpa diduga okehhh.. Sempena buat blog baru, maka aku follow laaa blog kawan-kawan. Ada gak hikmahnya buat blog baru nih. Apa hadiahnya tidaklah ku ketahui...tapi tak kisahlah kan...nama dah dapat hadiah pun dah cukup seronok dahhhhh....

Sebelum ni, aku pernah menerima hadiah dari blog Mimielola sempena menjawab kuiznya. Yang ini menang tanpa bertanding okehhhh... Hadiahnya pun lumayannnn... set brushes dari MAC... best sesangat...



*gambar ihsan google image*



Apapun...terima kasih kepada semua yang begitu generous memberi hadiah. Ku sangat menghargainya. Ada lagi sesiapa nak bagi hadiah??? Hahahaaaaaaa....

Asik dapat hadiah dari orang...bile pulak aku nak bagi hadiah??? Hmmmm...akan difikirkan nanti....;)



2 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Hihihi...ko memang murah rezeki la beb!:)

~ As ~ said...

bestnya.... mak jeles nyahh...