Friday, April 24, 2009

Ada Ini...










Ada Ini...

Ini...


Dan juga ini... *yeay*



Eh...? Tiba-tiba ada ini...???...


Dan juga ini????....






Aku memang tidak dapat menahan hati kalo melihat karya 3 penulis di atas itu. Norhayati Berahim, Lily Haslina Nasir dan juga Ramlee Awang Murshid (ai loikeeee!!!!)

Aku memang suka sangat novel Melayu penulis-penulis tersebut. Tidak dapat menahan hati dari membelinya. Karya Ramlee Awang Murshid terbaru..Mukhlis MIKHAIL baru aje di pasaran. Lama juga ku tunggu-tunggu. Ini satu-satunya penulis thriller melayu yang aku sukai.

Ermmm... Dan HM Tuah Iskandar??? Saat rajin membaca Mingguan Wanita suatu ketika dulu, memang suka ikuti penulisannya. Dan saja-saja merembat dua koleksi motivasinya.

Entah bila akan habis semuanya. Aku masih lagi sedang berusaha menghabiskan Novel 5 tahun 5 bulan karya Hlovate yang ku pinjam dari adikku dan juga cerita Adam hasil Ramlee juga..Novel lama yang masih belum sempat ku baca, baru ku miliki dalam koleksi.

Jadi kesemuanya masih elok bersampul plastik. Biarlah sementara menghiasi kutub khanahku sehingga tiba masanya untuk kukhatamkan.... :)

8 comments:

iena hamdi said...

intannnn..

aku ada kamu tu ok la citer dia... tp novel2 dia sblm ni lagi syiok... huhuhuhuhu.. norhayati berahim tu pun akak minat.. novel tu ajer lom beli..

harus beli nanti ni,...

~ As ~ said...

pinjammm..

knv said...

yes, i agree about RAM!

ish mukhlis ke mikhail? hahahaha!

tapi akak paling suka pasal laksamana sunan la kannn...

romantika di tampoi gitu! hihiih!

~Umi.Sufira~ said...

Nyah!! Bilalah aku akan ada masa untuk baca buku2 itu...lamanya dah aku tinggalkan zaman2 baca novel..hmmm....

IntanSham said...

ooo..ye ke kak iena...? cepat2 laa beli setiap jumaat tu..:P

bulihhh..meh dtg umah aku buat kad pinjaman...;p

kak ana..mmg kan laksamana sunan begitu beraura sekali sampai ku kdg2 rasa RAM tu mcm laksamana sunan pulok..kahkahkahhhhh

bebs...aku nih pun beli byk2 ntah bile laa baca..sejak ada hobi berblog nih... masa membaca dah berkurang..tp masih gak gatal tgn nak beli..huhuhuuu

IntanSham said...

eh kak ana..apekehal mak tulis mukhlis tu??? kahkahkahhhhh....

~ Lady ell ~ said...

wah..hebatnya baca buku motivasi.kadang2 boleh merangsang tindakan kita kan...

IntanSham said...

ye eli..kadang2 suka juga baca buku motivasi nih..tuko selera..sambil tu blh tmbh ilmu..:)