Tuesday, April 21, 2009

Aina..CD... Dan Baby Cot...

Aina Suraya..............



Aina & CD.......




Aina & Baby Cot....






Sejak akhir-akhir ini, Aina selalu minta saya pakaikan dia dengan "CD adik" setiap kali selepas mandi. Dia akan cakap, "nanak pakai pampersy.. nak pakai CD adik"
Dan sudah beberapa kali jugalah aku terpaksa memakaikan dia CD Ainin. Muat-muat ajelah CD coolababy itu dengan Aina. Apakah Aina juga hendak ber'CD'an?? Owhhh..aku tidak bersedia hendak mengCDkan Aina kerana aku berniat hendak potty trainkan dia cuti sekolah dua minggu nanti.


Aina juga sejak akhir-akhir ini, asyik nak tido dalam baby cot adiknya baby cot dia sebenarnyalah masa dia baby dulu..ahaksss
Sudah beberapa malam dia tido dalam baby cot itu, mengambil alih tempat Ainin. Sekarang Ainin berpeluang tido bawah tiak ibu sebelah aku. Aku dan En Abah sudah tentu senang hati sebab katil menjadi semakin luas untuk kami...ahahhahaaa.... Apakah Aina sudah bersedia untuk tido berasingan dari kami??? Aku rasa, mungkin ada baiknya kalo aku cuba try test asingkan dia tido di bilik lain... Aina pun dah tak bangun malam minum susu. Aina sudah nampak seperti bersedia tetapi.... bersediakah aku???? uhuhhuhuuu............... Mak aku kata dulu, aku mula tido bersendirian ketika umur 3 tahun. Aina belum cukup 3 tahun. Tapi sebenarnya umur berapa yang sesuai untuk anak tido berasingan dari parents ye??? Kalian bagaimana? Bilakah mula mengasingkan tempat tido anak???

Adik duduk dalam baby cot, Aina pun nak menempel juga... hehehheee...


No comments: