Wednesday, February 23, 2011

Wordless Wednesday 2




*ada sape-sape boley transalate tulisan sanskrit tahap petala ke-8 nih??? :P



8 comments:

sisdee said...

oh mendalam maksudnya tu..emmmm...jap aku refer kat aku punya kamus zaman batu tu...emmmm..emmm

dia tulis penuh makna yg shahdu..

jalan le ko sisdee..tk paham ckp tak paham muahahahahahahahah

Sayang.Ibu said...

sisdee... wakakakakaaa... ini kan pendita zaman sanskrit pun nangesss hokey kalo baca.... :))

TopsyTurvyMum said...

Ohh..senang jer nih NYahh..takkan cikgu ko tak ajar masa darjah satu dulu..

macam dia ngumpat ko jer NYahh..aku faham tapi tak sampai hati nak bagitau ko..hahahaha!

Sayang.Ibu said...

TTM... ko ngan aku sebayakah? sbb masa aku darjah satu dulu, rasa blom ada dlm silibus nih... hahahahaaa...

ngumpat aku ekkk?? jgn lupe emel aku nnt ekkkk.... kkahkahkahkahhhh

MarDiah said...

mak aii... lagi haru kalo ko kena ngajo darjah 5 ada tak pandai menulis baca lagi...

=sz= said...

elok plak sumer ikut garisan/ruang takde makan jalan...ehehehe

err kena tanya pakcik gugel translet... ;p

Ealyie said...

nak kata cam tulisan doktor, x juge..
hmm.. mungkin bakal2 reporter ni budak nie nanti besor mcm mak dia!!!



wahahahahah!!
:p

Sayang.Ibu said...

Mar, mmg ada lagi budak yg darjah 5 x pandai membaca menulis lg.. even yg darjah 6 pun ada.. kesian sangat. dah masuk pemulihan pun takde improvement.. huhuhuuuu

sz.. tang ikut garisan tu, mmg mak pun kagum.. hahahahaaa... pacik gugel pun surrender beb nak transalate.. :P

ely.. reporter xpe... ke mana nak tumpahnya kuah kalo x ke nasik.. kannnn... hahahahaaa