Monday, February 28, 2011

KEHILANGAN

Sape tengok Cerekarama - Mesej Terakhir, hari Sabtu lepas? Dengar tak lagu yang dok ulang-ulang masa citer tu. Saya tangkap leleh dengar itu lagu. Jenuh mak paksa pakcik gugel carik untuk mak. Jumpa akhirnya...

Mari layan jiwang bersama Firman, tajuk lagu Kehilangan....







Sapo Firman nih? Saya pun tak tau wujudnya artis Indon yang sorang nih. Rupanya dia nih one of finalis Indonesian Idol 2. Menang tak menang, acik tak tau. Tapi acik suko suara serak-serak basah dia nih...




5 comments:

cts said...

Artis indon ka?patut la mcm familiar...now teringat, masa saya p indon..driver taxi tu pasang dlm keta...hehe

sisdee said...

klu indon sure mcm sedap je kan :)

tapi geram citer ni lembabs....:p

=sz= said...

huhuhuuuu..
idakler daku berpeluang nengok tibiii itu! ;p

maya amir said...

tak tengoookkkkk...tido boleh? heheheh

Sayang.Ibu said...

cts... best la lagu ni... :)

sisdee.. tu la pasal... citer nye lembab tp duk ulang2 lagu tu sampai aku tangkap sukak lakkkk

sz... apasal x berpeluang? berebut dgn laki ke dgn anak? hahahhaaaa

maya... x tengok ekkk... x pe, citer x berapa best pun.. lagu jer masyukkk