Friday, February 25, 2011

Barang Free

Suka kannn bile dapat barang free. Tak kesah laaaa apa benda sekalipun. Mahal mahupun murah, asal dah nama free.. memang kemain seronok menerimanya.. hahahahaaaa....



Semalam saya dapat barang free....


Yang dinantikan...
Tapi yang pasti takde beg LC dalam tu yer... hahahahahaaa



Ada member suggestkan nombor telefon saya kat Mamil Mama Club. Maka lebih kurang dua ke tiga minggu lepas, orang dari Mamil Mama Club called saya, mendaftarkan nama saya untuk join the club. Saya pun suka je... free kan, bukan ada apa-apa fees pun. Lagipun memang kalo pregnant dulu-dulu, saya cuma boleh minum susu Mamil Mama jer, susu brand lain saya muntah... uwekkkk... tak sedapppp. Pada saya Mamil Mama je yang best.

Then, bila dah register... Diorang bagilah something as a gift. Ingatkan bagi sample susu ke kannn.. Rupa-rupanya tak....



Dapat ini.... Free gift dan magazine... :)



Taraaaaaaaa... Facial Spray Evian..
Kecik comey, boleh sumbat dalam handbag..
Yang penting FREE.... :))




Yang di atas tu FREE, tapi yang di bawah ni kompem TAK FREE. Tengok jubah hitam-merah tu.. Cantik tak??? Dulu masa baru-baru kuor, harganya RM 120. Sekali tu, nih sebab nak perabih stok hagaknya, jadik RM 79.90.. After sesi tawar-menawar... dapatlah RM 75.. murah (la jugakkkk). Actually tak murah mana pun tuuuu.. sebab, saya pernah beli satu jubah, material yang sama kat Kota Tinggi boleh dapat RM 50 sajer. Haaa... tu baru btol murahhhh... Tapi tu kat Kota Tinggi. Kalo stakat nak beli jubah kat sana, membazir minyak dan tenaga jer... Kiranya harga RM 75 nih ok laaaaa. Tu pasal masa harganya RM 120, mak tak beli walopun menggelatat menahan napsu... hahahahahaaaa.. Nasib aku berjaya mengawal napsu syaitonnn masa tuuuu... Takde laaa rugi sangattttt... :P



Eh... aku pi berjalan kerrrr??? TERPAKSA pergi okehhh... Kesahnya semalam Aina ada kelas mewarna untuk replace kelas dia yang cancelled masa Raya Cina dulu. Last week dia dah ponteng sebab demam. Takkan nak ponteng lagik, rugi laaa kan? Abahnya dah ke laut semula, nak suruh atuknya hantar... atuknya ada hal lain yang lagi penting. Jadi apa pilihan yang saya ada? Terpaksalah pi hantar Aina sendiri. Then singgah ke TESCO nak amik duit sikit. Lalu depan kedai baju tu, owhhhh nampak sudah turun harga.. maka wajiblah saya rembat jugak.. :P




p/s.. malam tadi sesi mengurut lagik. Ada 1 more day to urut. Lepas urut rasa legaaaaa badan ni. Banyak angin haku nih, patot asik nak naik hangin jer... hahahhaaaaaaaa.... Apapun makcik Indon urut nih memang terbaekkkkkk.... Ely, ko bile nak urut??? :P



5 comments:

Sally said...

eee..akak memang tak suka susu untuk ibu mengandung ni..hari tu cuba minum S-26..baru buat satu mug dah muntah sebab bau jer...udahnya sampel susu anmum dan Frisco dah tak berani bukak dah..baik minum susu kamben lagi baik..

Cantik jubah tu..mana satu yang dirembat?

IntanSham said...

kak sally susu brand lain mmg kite pun langsung x bley masuk time preggy, mcm bau lembu. tp yg mamil mama nih je boleh sbb bau vanila.. rasa pun sweet je... hhehehee... Jubah yg hitam bercorak merah tu laa kak... dah lama kenan... :P

maya amir said...

aku pun tak minum susu (bukan waktu preggie jek, waktu tak preggie pun takleh minum susu)..aku amek pil kalsium..mase preggie, amek dos tinggi atas nasihat doktor.. takleh nak masuk nyah dgn susu..hehehe

mak encik | SZ said...

ok la tuh "terapi" minda kan ...
:)

IntanSham said...

maya.. susu lain mmg x bley masuk nyah, nasib laa Mamil Mama boleh. kalo x kena telan pil kalsium gak laa aku. aku ms tak preggy suka minum susu, nak2 susu HL... tp bl preggy, memilihhh... huhuhuuuu

sz.. terapi laaa jugakkk.. hahahaaa