Friday, December 19, 2008

Yeyyyy!!!!!!!!!!!!!!....

Kawan-kawan...Dalam pada hati saya bercelaru memikirkan jadi atau tidak cuti-cuti malaysia kami berikutan cuti Mr. Hubby yang lambat diapprovedkan, akhirnya semalam...Mr. Hubby telah menghantar sms memberitahu cutinya telah diapproved, maka bolehlah saya mula mengemas beg...YEYYYYYY!!!!!!!!!!!!!! Dan yang lebih best lagi, Mr. Hubby kata dia akan bercuti sehingga Krismas nanti...YEYYYYY lagi skali..... Saya akan membawa laptop ini bersama-sama dan jika berkesempatan berjumpa dgn En WiFi...maka dapatlah saya menghapdate sesi percutian saya kelak....
Ehemmm...lihat beg di bawah...dengan pantas dan tangkasnya saya mempacking...dua beg besar okehhhh...nak pindah ke hape nihhhh???? hahhahahhaaa.........satu beg ibu dan abah punya, satu beg lagik Aina dan Ainin punya... Ok kawan-kawan..jumpa lagi..gonna mizz uols....:)

6 comments:

Ina Hashim said...

wah..nak jejalan g mana tu

mrsharis said...

Bestnyeerr..sib baik daku tgh dlm pantang.. kalau tk harus jugak aku ikut hubby g jakarta next week..huhu

mamamia said...

g mana tuh... nak ikut.....

...sWeeT uMi... said...

sonok nye dapat bercuti...slmt bercuti...hehehe.

iena hamdi said...

ibu.. kena tag.... nanti wat yer bila dah free

Ealyie said...

beb, jgn lupa stoberi aku yek...;p