Sunday, December 14, 2008

Seronot...:)

Kerana blog saya ini masih ala-ala new born baby...saya pun agak kureng pengetahuan tentang aksesori blog ini. Tapi berkat kegigihan menjenguk-jenguk En Google...hari ini saya telah berjaya menempekkan Shoutbox dan juga Live Traffic Feed di blog saya ini. Jadik kawan-kawan, jeritlah banyak-banyak kat saya pasni. Dan saya pon lepas nih boleh tengok-tengok siapalah insan yang rajin menjengah blog saya ini. Shukran..Shukran...
Orang lain dah berzaman buat, tapi daku baru hari ni buat sebab tak reti pon sebelum nih...hahahhaaa...tak kisah lah yang penting mak seronot nyah ari nihhhh...:)

3 comments:

::Umi Sufira:: said...

Ala saya yg lama sikit je dari cik intan ni pon banyak lagi taktau...sebab tulah blog saya sempoi je..nak tukar skin pon berchenta..hihi..sama jelah macam new born baby gak..hihi..

sayangibu said...

tulah...tengok kat blog org lain,macam-macam ada...hehheheee

salzahari said...

org lagi la...tak smpt duh nak explore and make things happen.baru nak download,ada je yg sangkut :p end up,basic jerla blogku itu! cukup la dpt share citer dah ok kot (tp sbnrnya nak sgt bljr susun2 gmbr mcm mimie tu)..