Wednesday, December 3, 2008

Tag oleh Mama Aina

Mama Aina telah sudi mengetag saya...thanks to mama Aina. Di sini ibu Aina akan menjawab
segala soalan dalam tag tersebut...Layannnnnnnnn........
1. Do you think u are hot?
Hot kerr???????????? yang pasti tak cool lahhh

2. Upload a pic of u..

3. Y do u like thus picture?
Ermmm...y yerrr??? ntah ekkk...sume gambo ibu suka okeh,janji ada muka ibu...hahahhahaa
4. When was da last time you eat pizza?
Bila ekkk??? bln lps kotttt........

5. The last song u listen to..
Lagu Barney..sbb lyn aina tengok barney pagi td...hehehehe

6. What r u doing right now besides doing this?
YM'ing & gossipping

7. What name u prefers beside yours?
My Precious...Shamsul, Aina Suraya, Ainin Sofiya....

8. People to tag?
Anyone who browse this blog okeh....

3 comments:

Mommy Lyna said...

browse tapi kalo tanak wat leh tak? hehehe.

:P

Mrs. H said...

hi sayangibu (ke boleh pggl intan?)

mulai ari ini saya ingin meminta izin tuan rumah untuk membloghopping kan diri saya di blog ini.. hehe.. di harap permohonan saya ini diterima.. ada masa dtg la jenguk blog saya jugak ek..

pstt: saya teramat jeles dan teruja melihat stok susu cik intan yg tersusun banyaknye di peti ais itteww.. uhuhuhukk

sayangibu said...

mommy lina...bulih saja...tiada paksaan okeh...hehehehee...:)
mrs H..panggil intan saja...wallaaa...kedatangan Mrs H amatlah dialu-alukan...silalah singgah selalu ye..akan kusinggah jua blogmu nanti...
teruja yer..kita semua blh melakukannya..chaiyyo..chaiyyooo